V anglickém jazyku knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
294 produktů
Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...
-
Knihapevná vazba1 108 KčVíce než 30 dní
This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...
-
Knihapevná vazba936 KčSkladem > 5 ks
Druhá z řady terminologicky laděných učebnic věnovaných současné obchodní angličtině se týká ústní a písemné komunikace. Jejím cílem je seznámit uživatele se současnou angloamerickou terminologií této oblasti a naučit ji používat v praxi...
-
Přečtenávýborný stav264 KčSkladem
- Jan Kříž
- kolektiv
-
Knihabrožovaná vazba147 KčDo 11 – 16 dnů
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...
-
Knihapevná vazba811 KčSkladem > 5 ks
Ben Horowitz, cofounder of Andreessen Horowitz and one of Silicon Valley's most respected and experienced entrepreneurs, offers essential advice on building and running a startup—practical wisdom for managing the toughest problems business school doesn't
-
Knihapevná vazba595 KčSkladem 2 ks
The publication presents basic calculation principles in finance and insurance. Particular chapters gradually survey topics which are important in the actual financial and insurance practice...
-
Knihabrožovaná vazba326 KčVíce než 30 dní
Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý
-
Knihabrožovaná vazba308 KčDo 14 – 19 dnů
The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ...
-
Knihabrožovaná vazba657 KčSkladem 1 ks
David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything...
-
Knihabrožovaná vazba284 KčVíce než 30 dní
What is less well known, though, is how close this iconic company came to total collapse in 2003. Brick by Brick is the compelling story of a Danish family-owned company that enjoyed decades of success before its inability to keep ...
-
Knihabrožovaná vazba290 KčSkladem 2 ks
Why is Red Bull so popular - even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste? ...
The latest edition of the communication guide that has sold more than 1,000,000 copies An enlightening look at how peaceful communication can create compassionate connections with family, friends, and other acquaintances, this international ...
-
Knihabrožovaná vazba442 KčVíce než 30 dní
From the New York Times bestselling author of The Talent Code comes a book that unlocks the secrets of highly successful groups and provides tomorrow's leaders with the tools to build a cohesive, motivated culture...
-
Knihabrožovaná vazba388 KčVíce než 30 dní
Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v súčasnosti, vzhľadom na to, že sa očakáva podpora morálky v organizáciách, ako i rešpektovanie etického prístupu. Zámer autorky je spr
-
Přečtenávýborný stav247 KčSkladem
Ryan Serhant was a shy, jobless hand model when he entered the real estate business in September 2008. Just nine years later, he has emerged as one of the top salespeople in the world and a co-star on Bravo's hit series Million Dollar Listing ...
-
Knihabrožovaná vazba291 KčSkladem 2 ks
Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything...
-
Knihabrožovaná vazba302 KčSkladem 2 ks
Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books...
-
Knihabrožovaná vazba419 KčSkladem 1 ks
Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, ...
-
Knihabrožovaná vazba865 KčVíce než 30 dní
The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game?
-
Knihabrožovaná vazba372 KčVíce než 30 dní
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle