V cizím jazyku knihy o marketingu od nakladatelství Harvard Business Press
Teams - the key to top performance Motorola relied heavily on teams to surpass its competition in building the lightest, smallest, and highest-quality cell phones. At 3M, teams are critical to meeting the company's goal of producing half ...
-
Knihabrožovaná vazba909 KčVíce než 30 dní
One small idea can ignite a revolution just as a single matchstick can start a fire. One such idea - putting employees first and customers second - sparked a revolution at HCL Technologies, the IT services giant...
-
Knihapevná vazba762 KčVíce než 30 dní
Is your company spending too much time on strategy development with too little to show for it? If you read nothing else on strategy, read these 10 articles (featuring "What Is Strategy?" by Michael E. Porter). We've combed through ...
-
Knihabrožovaná vazba736 KčVíce než 30 dní
Companies can't survive without innovating. But most put far more emphasis on generating Big Ideas than on executing them - turning ideas into actual breakthrough products, services, and process improvements...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle