Na téma osobnosti na skladě knihy o marketingu
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
álka o Uber je podnikatelský thriller o startupu, který měl našlápnuto mezi giganty jako Apple, Google nebo Amazon. Mike Isaac přibližuje drsnou cestu Uberu na špici technologického světa, při které společnost málem zadusila samu sebe....
-
Knihapevná vazba337 KčSkladem 5 ks
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...
-
Knihaflexi vazba282 KčSkladem 1 ks
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu...
-
Přečtenámírně opotřebovaná76 KčSkladem
Když vám někdo říká, že něco není možné, obvykle tím chce naznačit, že je to obtížné. Když někdo tvrdí, že něco nejde, musíte o krok ustoupit a přijít na to, proč to nejde. Rozeberte si důvody. Možná narazíte na jednu...
-
Přečtenávýborný stav145 KčSkladem
V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...
-
Přečtenávýborný stav563 KčSkladem
10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...
-
Přečtenávýborný stav783 KčSkladem
Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií. Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek.
-
Přečtenámírně opotřebovaná152 KčSkladem
"Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu..."
-
Přečtenámírně opotřebovaná68 KčSkladem
Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví...
-
Přečtenávýborný stav219 KčSkladem
Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka...
-
Přečtenávýborný stav76 KčSkladem
Kniha amerického autora čerpá ze zkušeností dnes již legendárního šéfa společnosti General Electric Jacka Welche. Je určena těm manažerům, kteří se chtějí dozvědět, jak se Welch stal jedním z nejuznávanějších představitelů světového vrcholového management
-
Přečtenámírně opotřebovaná108 KčSkladem
For all that's been written about the Four over the last two decades, no one has captured their power and staggering success as insightfully as Scott Galloway. Instead of buying the myths these compa-nies broadcast, Galloway asks fundamental questions. Ho
- Lucia Stefansky
- kolektiv
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu...
-
Přečtenámírně opotřebovaná219 KčSkladem
Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...
Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto finančného riaditeľa a člena úradu prezidenta Pixar Animation Studios. Levy mal na starosti podnikateľskú stratégiu...
-
Přečtenávýborný stav178 KčSkladem
One day in November 1994, Lawrence Levy received a phone call out of the blue from Steve Jobs, whom he’d never met, offering him a job running Pixar, a little-known company that had already lost Jobs $50 million. With Pixar’s prospects looking bleak, ...
-
Knihabrožovaná vazba301 KčSkladem 1 ks
Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť...
-
Knihapevná vazba415 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle