Na téma informační systémy knihy o marketingu
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM...
- Autorský kolektiv
2. vydání komentáře Zákona o veřejných zakázkách zohledňuje zkušenosti nabyté členy aurorského kolektivu při aplikaci zákona, jakož i novou judikaturu soudní či Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, která zákonnou úpravu...
-
Knihapevná vazba2 936 KčDo 3 – 6 dnů
Komentář přináší podrobný výklad nové právní úpravy zadávání veřejných zakázek i výběr použitelné...
-
Knihapevná vazba578 KčDo 15 – 20 dnů
Kniha prezentuje holistický přístup k agilnímu a štíhlému (Lean) provozu a údržbě, který je postaven na zkušenostech z denní praxe. V prvním oddíle jsou definovány pojmy a současné problémy oblasti provozu a údržby IT...
-
601 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle