Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
72 produktů
Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo...
Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....
-
Knihabrožovaná vazba317 KčSkladem 1 ks
-
322 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení349 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav303 KčSkladem
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...
-
Knihabrožovaná vazba300 KčSkladem 3 ks
-
265 KčIhned ke stažení
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém...
-
Knihabrožovaná vazba267 KčSkladem 2 ks
-
271 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav144 KčSkladem
- Jitka Srpová
- Václav Řehoř
- kolektiv
Uznávaní autoři, mezi nimiž jsou i majitelé úspěšných českých firem, nositelé ocenění Podnikatel roku a odborníci z VŠE, připravili komplexní publikaci pro všechny, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají...
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména...
-
349 KčSkladem 1 ks
-
Přečtenámírně opotřebovaná139 KčSkladem
Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech...
-
Knihabrožovaná vazba389 KčVíce než 30 dní
Druhé vydání této velmi úspěšné publikace je rozšířeno o kapitolu – budoucí trendy v investování...
-
Knihabrožovaná vazba204 KčSkladem 3 ks
-
E-knihaPDF212 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení299 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav114 KčSkladem
Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhaz
-
AudioknihaMP3 ke stažení100 KčIhned ke stažení
Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.
Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící...
Začali jste podnikat nebo jste byli povýšeni do pozice s velkou odpovědností a teď jste pod tlakem? Jste lídr nebo se jím chcete stát? Hledáte pro svůj tým a podnikání vizi, cítíte se ale nepřipravení? Pokud se poznáváte, je tato kniha pro vás...
-
Přečtenávýborný stav192 KčSkladem
-
Knihapevná vazba312 KčDo 3 – 6 dnů
-
AudioknihaMP3 ke stažení349 KčIhned ke stažení
Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky...
2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...
-
Knihabrožovaná vazba238 KčVíce než 30 dní
Na rozdíl od klasického a nákladného marketingu autor, sám aktivní a úspěšný podnikatel, formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.
Kniha je určena pro malé firmy i firmičky: dá jim recept, jak v několika krocích s budováním publicity snadno a bez velkých nákladů začít.
Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař...
-
Knihapevná vazba s přebalem332 KčSkladem 1 ks
Kniha nabízí tipy na každý den, týkající se například psaní reklamních textů, zvyšování odbyru, zpracování reklamací, jednání se spolupracovníky, prezentace na internetu, nových technologií, jako jsou blogy, podcasty nebo videohosting a mnoho dalšího...
-
Knihapevná vazba276 KčDo 7 – 12 dnů
Kniha pojednává o právní úpravě práva k obchodnímu jménu jako subjektovému označení podnikatele, pod nímž podnikatel realizuje svoji podnikatelskou činnost, a hledá odpověď na otázku, zda Česká republika chrání právo k...
-
Knihabrožovaná vazba369 KčDo 4 – 5 dnů
Marketing of small and medium businesses provides 8 important tips for entrepreneurs who have decided to support their business by marketing activities and who want to do it efficiently. Experience shows that too many entrepreneurs waste a lot of money on
-
AudioknihaMP3 ke stažení100 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle