Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Na téma osobnosti papírové knihy o marketingu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Bláznivý génius - Randy Gage, Citadella, 2016
Bláznivý génius

Když vám někdo říká, že něco není možné, obvykle tím chce naznačit, že je to obtížné. Když někdo tvrdí, že něco nejde, musíte o krok ustoupit a přijít na to, proč to nejde. Rozeberte si důvody. Možná narazíte na jednu...

  • Knihabrožovaná vazba
    258 Kč
    Do 9 – 14 dnů

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 914 Kč
    Skladem 1 ks
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jsi značka?! - Tomáš Lukavec, Zákony bohatství, 2021
Jsi značka?!

Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i...

  • Knihabrožovaná vazba
    311 Kč
    Do 9 – 14 dnů
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Válka o Uber - Mike Isaac, Jan Melvil publishing, 2021
Válka o Uber

álka o Uber je podnikatelský thriller o startupu, který měl našlápnuto mezi giganty jako Apple, Google nebo Amazon. Mike Isaac přibližuje drsnou cestu Uberu na špici technologického světa, při které společnost málem zadusila samu sebe....

  • Knihapevná vazba
    337 Kč
    Skladem 5 ks
O značkách - Wally Olins, Argo, Dokořán, 2009
O značkách

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

  • Knihapevná vazba
    309 Kč
    Do 9 – 14 dnů

Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
Brand New

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

  • Knihaflexi vazba
    282 Kč
    Skladem 1 ks

Stroj na peníze 2 - Ivo Toman, Taxus International, 2008
Stroj na peníze 2

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    153 Kč
    Do 18 – 23 dnů

Buď svou značkou - Michal Vydržel, Káťa Toholová, Management Press, 2022
Buď svou značkou

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    357 Kč
    Více než 30 dní

Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Marketing očima světových marketing manažerů

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...


Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...

Skok do budoucnosti - Bob Schmetterer, Management Press, 2004
Skok do budoucnosti

Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií. Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek.


Jak začít multilevelmarketing - Ivo Toman, Taxus International, 1995
Jak začít multilevelmarketing

"Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu..."


Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, BIZBOOKS, 2009
Chaotika

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví...


31 tajemství Jacka Welche - muže, který změnil General Electric - Robert Slater, Management Press, 1999
31 tajemství Jacka Welche - muže, který změnil General Electric

Kniha amerického autora čerpá ze zkušeností dnes již legendárního šéfa společnosti General Electric Jacka Welche. Je určena těm manažerům, kteří se chtějí dozvědět, jak se Welch stal jedním z nejuznávanějších představitelů světového vrcholového management


Stroj na peníze 1 - Ivo Toman, Taxus International, 2008
Stroj na peníze 1

Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka...


Marketing - Philip Kotler, Gary Armstrong, Grada, 2007
Marketing

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení ...


The Four - Scott Galloway, Corgi Books, 2018
The Four 
EN

For all that's been written about the Four over the last two decades, no one has captured their power and staggering success as insightfully as Scott Galloway. Instead of buying the myths these compa-nies broadcast, Galloway asks fundamental questions. Ho

  • Knihabrožovaná vazba
    278 Kč
    Skladem 1 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Srdce změny - John P. Kotter, Dan S. Cohen, Management Press, 2003
Srdce změny

Skutečné příběhy o tom, jak lidé mění své organizace

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak budovat multilevelmarketing - Ivo Toman, Taxus International, 2008
Jak budovat multilevelmarketing

Nepotřebuješ vůbec obchodní dům... Zauvažuj na touto myšlenkou. Mnoho lidí si láme hlavu tím, jak zbohatnout. Uvažují jak vydělat, s čím obchodovat, co vyrábět, kam investovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

19 príbehov podnikania formou franchisingu - Lucia Stefansky a kolektív, Podnikajte.sk, 2016
19 príbehov podnikania formou franchisingu 
SK

Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu...

  • Knihapevná vazba
    398 Kč
    Do 20 – 25 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Kde leží tvůj poklad, tam bude i tvé srdce.“

Harry Potter a relikvie smrti - J.K. Rowling, Jonny Duddle (ilustrácie), 2018
Harry Potter a relikvie smrti
J.K. Rowling, Jonny Duddle (ilustrácie)