Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Všude samí lháři - Shari Lapena, Kalibr, 2024

Černá knihy o marketingové komunikaci

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 912 Kč
    Skladem 1 ks
  • 1 689 Kč
    Ihned ke stažení

Konec marketingu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
 
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
Ogilvy on Advertising 
EN

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything...

  • Knihabrožovaná vazba
    303 Kč
    Více než 30 dní

Kniha logotypů - Bill Gardner, Anne Hellman, Computer Press, 2013
Kniha logotypů

Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává čtenáři neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů...

  • Knihabrožovaná vazba
    586 Kč
    Skladem 1 ks

This is Marketing - Seth Godin, Portfolio, 2018
This is Marketing 
EN
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books...

  • Knihabrožovaná vazba
    419 Kč
    Skladem 1 ks

BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021
BUDGET CUT 
SK

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a...

  • Knihapevná vazba
    708 Kč
    Skladem 3 ks

Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka, BIZBOOKS, 2012
Marketing jako šachová hra

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

V otázkách jsou odpovědi - Allan Pease, Ikar CZ, 2013
V otázkách jsou odpovědi

Tato humorná, ale především inspirativní a praktická příručka ukazuje, jak se prosadit na jakémkoli trhu a dosáhnout skvělých výsledků. Prodalo se jí přes milion výtisků a vyšla v dvaceti sedmi zemích světa...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Management Press, 2009
Typologie osobnosti pro manažery

Jsou lidé, kteří nacházejí v práci smysl života a věnují se jí s plným nasazením, jiní se v práci trápí, nemohou se dočkat konce pracovní doby a jsou lidé bez práce, kteří by dělali cokoli. Pro většinu lidí je spokojenost s jejich zaměstnáním, s tím, co d

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
10 zlatých pravidel péče o zákazníka - Ivan Bureš, Pavel Řehulka, Management Press, 2001
10 zlatých pravidel péče o zákazníka

Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Big Data Marketing - Lisa Arthur, John Wiley & Sons, 2013
Big Data Marketing 
EN

Leverage big data insights to improve customer experiences and insure business success. Many of today's businesses find themselves caught in a snarl of internal data, paralyzed by internal silos, and executing antiquated marketing approaches...

  • 795 Kč
    Více než 30 dní

Management - Ladislav Blažek, Grada, 2010
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Retail marketing - Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler, Management Press, 2009
Retail marketing

Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak si vybudovat MLM stroj na peníze - Randy Gage, The Vision, 2013
Jak si vybudovat MLM stroj na peníze

Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky, aby vám přesně ukázal, jak..

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci - Ivan Bureš, Management Press, 2002
Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci

V kolika firmách jsou takové ztracené skupinky, včetně jednotlivců, kteří mají plné ruce práce s tím, aby přežili pracovní den - pokud možno bez většího "maléru", lidé, kteří již dávno ztratili svůj smysl pro účelnost a cílevědomost svého počínání?

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Hrdina nebo psanec - Margaret Mark, Carol Pearson, BIZBOOKS, 2012
Hrdina nebo psanec

Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott, Management Press, 2006
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Marketing v dopravě - Bohumil Řezníček, Pavel Šaradín, Grada, 2001
Marketing v dopravě

Ojedinělá publikace zaměřená na marketing v dopravě na našem trhu.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Recept na úspěch v síťovém marketingu - Chris Taylor, Alman, 2011
Recept na úspěch v síťovém marketingu

Vynikající, příjemně jednoduchá a velice inspirující kniha o tom, jak konsolidovat, zdokonalovat a procvičovat dovednosti a přístup k podnikání v síťovém marketingu...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Všichni děláme chyby, někdy dokonce dřív, než ráno vstaneme. Nemůžeme si pomoct a chybujeme. Důležité je nepřestat se snažit. A když je to potřeba, omluvit se.“

Příběh Arthura Truluva - Elizabeth Berg, 2021
Příběh Arthura Truluva
Elizabeth Berg