Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Na téma značky v českém jazyku knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Logo & Corporate Identity - Ondřej Kafka, Michal Kotyza, Grafické studio Kafka design, 2014
Logo & Corporate Identity

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

  • Knihabrožovaná vazba
    790 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Autorské právo - Marie Šebelová, Computer Press, 2006
Autorské právo

Publikace i CD-ROM jsou určeny autorům, umělcům, ale také všem osobám, které s umělci spolupracují, například jim zadávají práci a následně od nich přebírají hotová díla.


Autorský zákon - Petr Holý, Helena Chaloupková,, C. H. Beck, 2017
 
Autorský zákon - Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck DE, 2023
Autorský zákon

Páté vydání komentáře reflektuje aktuální legislativní změny a judikaturu. Autorský zákon nově obsahuje například úpravu osiřelých děl, karikatury a parafráze nebo komplexní úpravu kolektivní správy. Zároveň došlo...

  • Knihapevná vazba
    921 Kč
    Více než 30 dní

Buď svou značkou - Michal Vydržel, Káťa Toholová, Management Press, 2022
Buď svou značkou

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    357 Kč
    Více než 30 dní
  • 279 Kč
    Ihned ke stažení
Limity autorskoprávní ochrany - Petr Prchal, Leges, 2016
Limity autorskoprávní ochrany

Monografie se zabývá analýzou a srovnáním problematiky limitů autorskoprávní ochrany v České republice a v zahraničí. Středem pozornosti jsou obecné (definiční) limity a výjimky a omezení. Kniha klade zvláštní důraz na komparaci a vyhodnocení právních..

  • Knihabrožovaná vazba
    390 Kč
    Do 25 dnů

Oceňování značky a jeho význam - David Haigh, Management Press, 2002
Oceňování značky a jeho význam

Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky...


Kniha logotypů - Bill Gardner, Anne Hellman, Computer Press, 2013
Kniha logotypů

Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává čtenáři neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů...

  • Knihabrožovaná vazba
    586 Kč
    Skladem 1 ks

Autorský zákon - Helena Chaloupková, Hana Svobodová, Petr Holý, C. H. Beck, 2004
Autorský zákon

Druhé vydání úspěšného komentáře vychází poté, co byly shromážděny prvé zkušenosti s novým autorským zákonem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    744 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Autorský zákon - Ivo Telec a kolektiv, C. H. Beck, 2019
Autorský zákon

Úspěšný komentář přináší spolehlivé a přesné odpovědi na všechny otázky autorského práva. Prvnímu vydání komentáře se dostalo zasloužené pozornosti odborné veřejnosti a rychle se stal respektovaným dílem na trhu...

  • Knihapevná vazba
    2 889 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Autorský zákon - Radim Polčák, Pavel Koukal, Rudolf Leška, Leges, 2020
Autorský zákon

Nejnovější komentář k autorskému zákonu sestavil kolektiv čtrnácti renomovaných autorů, kteří v něm uplatnili své hluboké teoretické znalosti i dlouholeté zkušenosti z právní praxe...

  • Knihapevná vazba
    1 137 Kč
    Do 8 – 13 dnů
Sbírka správních a soudních rozhodnutí ve věcech průmyslového vlastnictví - Roman Horáček, Jiří Macek, C. H. Beck, 2007
Sbírka správních a soudních rozhodnutí ve věcech průmyslového vlastnictví

Tato publikace si klade za cíl rozšířit výklad práv k duševnímu vlastnictví, poskytovaný právnickými učebnicemi a komentáři, o příklady konkrétních rozhodnutí správních i soudních (soukromoprávních) ve věcech práv průmyslového vlastnictví.


Okouzlení - Guy Kawasaki, Pragma, 2011
Okouzlení

Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné věci víc, než neotřesitelná fakta, ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Brand building budování značky - David A. Aaker, Computer Press, 2003
Brand building budování značky

Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Autorský zákon, C. H. Beck, 2009
Autorský zákon

- Mezinárodní úmluvy o autorském právu; - Ochrana výkonných umělců, výrobců zvukových záznamů a rozhlasových organizací; - Podmínky výroby, šíření a archivování audiovizuálních děl; - Neperiodické publikace; - Periodický tisk; ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Začíname s... MARKETINGOM,
Začíname s... MARKETINGOM 
SK

Chcete uspieť v podníkaní, no hlavne byť výnimočný? Skúste sa inšpirovať publikáciami z nášho výberového setu:


Hrdina nebo psanec - Margaret Mark, Carol Pearson, BIZBOOKS, 2012
Hrdina nebo psanec

Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Smluvní licence v autorském právu - Pavel Tůma, C. H. Beck, 2007
Smluvní licence v autorském právu

Monografie přináší ucelený pohled na problematiku smluvních licencí v autorském právu.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak zákazník vnímá značku - Erik du Plessis, Computer Press, 2011
Jak zákazník vnímá značku

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit"...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Staňte se značkou! - Catherine Kaputa, Management Press, 2011
Staňte se značkou!

Jména hvězd světa zábavy a vrcholového sportu, stejně jako ikon managementu, podnikání, žurnalistiky či literatury jsou v podstatě jejich osobními značkami. Jejich věhlas určuje výši honorářů a odměn za jejich práci i jejich hodnotu ve světě reklamy...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Ochrana názvů, postav a příběhu uměleckých děl - Michal Šalomoun, C. H. Beck, 2009
Ochrana názvů, postav a příběhu uměleckých děl

Předkládaná publikace se jistě stane vítaným pomocníkem umělecké a další zainteresované laické veřejnosti při předcházení zbytečným soudním sporům a nepostradatelnou pomůckou právníků specializovaných na tuto problematiku...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “