Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Zlevněné z kategorie: knihy o marketingové komunikaci

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
KomuNICKuj - Peter Kubica, Matica slovenská, 2017
KomuNICKuj 
SK

Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje skúsenosti z mediálnej praxe a dlhoročného pôsobenia na pozícii hovorcu Žilinského samosprávneho kraja. Zaoberá sa podstatou komunikácie a...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    168 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    48 Kč
    Skladem 1 ks

Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Jednoducho značka 
SK

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM...


Efektívny marketing - Kolektív autorov, Ikar, 2003
Efektívny marketing 
SK
  • Autorský kolektiv

Publikácia poskytuje rady, ako si zlepšiť obchodný imidž, ukazuje, ako maximalizovať svoj podiel na trhu, pomôže zvýšiť konkurencieschopnosť a rozvinúť efektívnu marketingovú stratégiu...


Život s reklamou - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2002
Život s reklamou

Každodenní zápasy s krásnou ženou - i tak lze brát život s všudypřítomnou reklamou...


Staňte se marketingovým géniem - Peter Fisk, Computer Press, 2006
Staňte se marketingovým géniem

Cokoli dokážete, nebo si myslíte, že dokážete, začněte s tím. Protože odvaha začít v sobě nese sílu, genialitu a kouzlo...


Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar, Grada, 2008
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu...


10 zlatých pravidel péče o zákazníka - Ivan Bureš, Pavel Řehulka, Management Press, 2001
10 zlatých pravidel péče o zákazníka

Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem...


Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? - Edgar K. Geffroy, Management Press, 2013
Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh...


Karaoke kapitalismus - Kjell A Nordström, Jonas Ridderstrale, Grada, 2005
Karaoke kapitalismus

Po krachu internetových firem se dlouho ozývala hesla typu „zpět k základům“. Autoři mezinárodního bestselleru Funky Business ukazují, že to byla zkratkovitá reakce. Svět se změnil. A s ním i pravidla businessu, vztahy mezi firmamy a zákazníky, ...


Wikinomie - Don Tapscott, Anthony D. Williams, Nakladatelství Fragment, 2010
Wikinomie

K úspěchu v podnikání dnes už nestačí pouze intenzivně využívat manažerské strategie. Seznamte se se čtyřmi základními principy, kterými se nová spolupráce řídí. 1. Otevřenost 2. Rovnocennost 3. Sdílení 4. Jednání v rámci celého světa...

Rychleji, levněji, lépe - Michael Hammer, Lisa W. Hershman, Management Press, 2012
Rychleji, levněji, lépe

Poslední autorská kniha předního představitele světového managementu a ředitelky firmy Hammer & Co. představuje pragmaticky zaměřený program změny, jenž může vaší firmě přinést prosperitu v časech dobrých i zlých - vyšší růst a vyšší ziskovost na základě.


Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott, Eastone Books, 2015
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu 
SK

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti...


Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott, Management Press, 2006
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky...


Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021
Uspejte v online 
SK

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu...

  • Přečtenávýborný stav
    207 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    493 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    269 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Žijte a myslete kreativně - Vít Baloušek, Computer Press, 2011
Žijte a myslete kreativně

Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby...



Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Přečtenávýborný stav
    271 Kč
    Skladem
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení

O komunikaci, Management Press, 2017
O komunikaci

Pokud byste o efektivní komunikaci neměli číst nic jiného, stojí za to přečíst si těchto 10 vynikajících příspěvků z Harvard Business Review. Světoví experti na problematiku komunikace dávají rady, jak...


Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová, Grada, 2010
Moderní marketingová komunikace

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ...


Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2009
Public relations

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “