Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024

Knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista, Key publishing, 2011
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    160 Kč
    Více než 30 dní

Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

  • Knihabrožovaná vazba
    246 Kč
    Skladem 2 ks
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    349 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    175 Kč
    Skladem
Další formáty

Jak účinně oslovit média - Jan Tomandl, BIZBOOKS, 2011
Jak účinně oslovit média

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání...

  • Knihabrožovaná vazba
    345 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    133 Kč
    Skladem

Jak na média - Jan Pospíšil, Computer Media, 2011
Jak na média

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce...

  • Knihabrožovaná vazba
    219 Kč
    Do 3 – 6 dnů
Výzkum veřejného mínění a mediální publikum - Jaroslav Huk, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Průzkumy veřejného mínění a jejich výsledky jsou běžnou součástí mediálního zpravodajství, tu poněkud démonizovanou, tu mírně opovrhovanou, většinou však užitečnou a přínosnou. Elementární znalost a orientace v jejich metodologii i v reáliích jejich....

  • 312 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...


Jak psát reklamní text 2.vydání - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2003
Jak psát reklamní text 2.vydání

Jak psát reklamní text - 2., výrazně přepracované a doplněné vydání


Media Institutionalism - Ľudovít Hajduk, Aleš Čeněk, 2016
Media Institutionalism

Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...

  • Přečtenávýborný stav
    44 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 4 ks

Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související - Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck, 2009
Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související

Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    104 Kč
    Do 7 – 12 dnů

Komunikace v informační společnosti - Josef Musil, Univerzita J.A. Komenského Praha
Komunikace v informační společnosti

Tato publikace je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci. Náplní kurzu jsou základní poznatky z oblasti masové komunikace ...

  • 315 Kč
    Do 4 – 5 dnů
Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, Grada, 2011
Masová komunikace a veřejné mínění

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    79 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 229 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

O nových médiích, modularitě a simulaci - Martin Charvát, Togga, 2017
O nových médiích, modularitě a simulaci

Kniha O nových médiích, modularitě a simulaci je nesena analýzou vztahu mezi člověkem a moderní technologií, přičemž důvod pro zaměření se na počítačové médium je ve své podstatě jednoduchý: počítač determinuje nové...

  • Knihabrožovaná vazba
    270 Kč
    Skladem 1 ks

Predictably Irrational - Dan Ariely, HarperCollins, 2009
Predictably Irrational 
EN

'For anyone interested in marketing - either as a practioner or victim - this is unmissable reading. If only more researchers could write like this, the world would be a better place.'

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    104 Kč
    Skladem

Aké drahé je zadarmo - Dan Ariely, Premedia, 2020
Aké drahé je zadarmo 
SK

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť....

  • Knihabrožovaná vazba
    306 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení

The True Story of Fake News - Mark Dice, , 2017
The True Story of Fake News 
EN

Is fake news being spread through social media as part of an information war? Are political operatives publishing disinformation to smear the opposition and help their own agendas? Who creates fake news, how does it spread, and can it be stopped...

  • Knihabrožovaná vazba
    523 Kč
    Více než 30 dní

Amusing Ourselves to Death - Neil Postman, Penguin Putnam Inc, 2011
Amusing Ourselves to Death 
EN

What happens when media and politics become forms of entertainment? As our world begins to look more and more like Orwell's 1984, Neil's Postman's essential guide to the modern media is more relevant than...

  • Knihabrožovaná vazba
    394 Kč
    Skladem 1 ks

Právo a reklama v praxi - Filip Winter, Linde, 2007
Právo a reklama v praxi

Reklama je dnes svázána netušeným množstvím právních omezení. Chcete-li se s nimi vyrovnat a přesto propagovat vtipným a účinným způsobem, najdete v této knize nejen potřebný přehled právní úpravy, ale i množství příkladů a řešení z praxe...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy masmediálneho práva - Ján Drgonec, Eurokódex, 2008
Základy masmediálneho práva 
SK

Autor si zvolil na spracovanie problematiku, o ktorej aktuálnosti nemožno pochybovať, nehovoriac o skutočnosti, že doteraz v takomto komplexnom poňatí nebola problematika mediálneho práva spracovaná...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Když najdeš lásku, držíš se jí. Popadneš ji oběma rukama a uděláš, co můžeš, abys ji nepustila. Nejde se k ní otočit zády a předpokládat, že na tebe bude čekat, kdes ji nechala, dokud na ni nebudeš připravená.“

9. listopad - Colleen Hoover, 2021
9. listopad
Colleen Hoover