V anglickém jazyku knihy o managementu od nakladatelství Oxford University Press
This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...
-
Knihapevná vazba936 KčSkladem > 5 ks
This advice is contrary to the usual social network emphasis on securing relations with well-connected people. Neighbor Networks examines the cases of analysts, bankers, and managers, and finds that rewards, ...
-
2 209 KčVíce než 30 dní
Management Consultancy provides a comprehensive and up-to-date introduction to the consulting industry. The text uses theory as a basis for critical discussion, ensuring students fully understand the principle ideas behind consulting, as well ...
-
Knihabrožovaná vazba2 140 KčVíce než 30 dní
The sinking public trust in contemporary institutions is a multifaceted phenomenon with political, sociological, economic, and psychological antecedents and consequences. Restoring Trust in Organizations and Leaders is the first volume to adopt the
-
Knihapevná vazba2 344 KčVíce než 30 dní
Management Consultancy provides a comprehensive introduction to the consulting industry, bringing together, for the first time, a number of competing and complementary perspectives on the consulting industry into one book...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle