Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Papírové s modrou obálkou knihy o marketingovém managementu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Management - Jaromír Veber, Ekopress, 2021
Management

Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu...

  • Knihapevná vazba
    587 Kč
    Skladem 3 ks

Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol - Soňa Gullová, Grada, 2013
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol

V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např...

  • 282 Kč
    Skladem 1 ks

Objevte své PROČ - Simon Sinek, Peter Docker, David Mead, Jan Melvil publishing, 2018
Objevte své PROČ

Knihy Simona Sineka Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední přiměly již miliony čtenářů, aby změnili pohled na všechno, co dělají – v osobním i pracovním životě. Díky nim se i u nás mění profesionální motivace a firemní kultura už několik let k lepšímu...

  • Knihabrožovaná vazba
    331 Kč
    Do 15 – 19 dnů

Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná vazba
    319 Kč
    Skladem 1 ks
Kreativní metody v inovacích - Miroslav Špaček, Oeconomica, 2020
Kreativní metody v inovacích

Publikace představuje a rozebírá jednotlivé kreativní techniky managementu inovací, tak jak jsou aktuálně využívány v inovační praxi. Jednotlivé metodiky a přístupy představují velice flexibilní nástroje, které si mohou firmy....

  • Knihabrožovaná vazba
    756 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Výroba a dodávání produktu. Robustní výrobní proces - aktualizace, Česká společnost pro jakost, 2019
Výroba a dodávání produktu. Robustní výrobní proces - aktualizace

V roce 2020 byl aktualizován svazek VDA „Robustní výrobní proces“, jehož první vydání vyšlo v roce 2007. Normy DIN ISO a pokyny IATF i svazky VDA byly v mnoha případech od 1. vydání této publikace revidovány a jsou nyní v tomto...

  • Knihašitá vazba
    888 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský, Grada, 2017
Management zákaznických řešení

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických...

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 1 ks

Specifické požadavky zákazníka, Česká společnost pro jakost, 2019
Specifické požadavky zákazníka

Sestavení specifických požadavků zákazníka na systém managementu kvality na základě IATF 16949.

  • 517 Kč
    Do 11 – 16 dnů

Reporting - Jana Fibírová, Libuše Šoljaková, Grada, 2010
Reporting

Rozšířené vydání je praktickým průvodcem tvorbou a využitím systému účetních informací, které odpovídají moderním požadavkům správy a řízení společností (Corporate Governance)...

  • Knihabrožovaná vazba
    319 Kč
    Skladem 1 ks

Dilema inovátora - Clayton M. Christensen, United Philanthropy, 2022
Dilema inovátora 
SK

Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete...

  • Knihapevná vazba
    394 Kč
    Skladem 1 ks
Jak prolomit ledy - Tom „Big Al“ Schreiter, Alman, 2017
Jak prolomit ledy

Chcete se naučit dovednosti, jak prolomit ledy a docílit toho, aby vás potenciální zájemci o vaše obchodování sami prosili o prezentaci? Z jakéhokoli neznámého či známého potenciálního zájemce dokážete vytvořit žhavého...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2020
Moderní hotelový management

Aktualizované vydání knihy se zaměřuje, stejně jako první vydání, na provozní praxi a reálné fungování ubytovacího zařízení. Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům středních a vysokých škol zajímajících se ve svých oborech...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Manažerská etika - Jiří Bláha, Zdenek Dytrt, Management Press, 2003
Manažerská etika

Autoři analyzují metody a formy aplikace etických principů v praxi, včetně etických požadavků, které jsou kladeny zejména na management organizací.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Projektový management - Alena Svozilová, Grada, 2006
Projektový management

Špičková publikace vynikající projektové manažerky a konzultantky se zkušenostmi v předních českých a světových firmách představuje skutečně komplexního průvodce pro všechny projektové manažery, vedoucí projektů, podnikatele a studenty...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Aby vše klapalo - David Allen, Jan Melvil publishing, 2009
Aby vše klapalo

Kniha „Aby vše klapalo“ navazuje na celosvětově úspěšný titul „Mít vše hotovo - Jak zvládnout práci i život a cítit se při tom dobře“. Současný guru time-managementu Allen do nové knihy vložil nasbírané zkušenosti s metodou „Getting Things Done“ ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Vedení procesu změny - John P. Kotter, Management Press, 2015
Vedení procesu změny

V létě roku 1994 napsal John P. Kotter pro časopis Harvard Business Review článek nazvaný „Vedení změny: Proč pokusy o transformaci selhávají“. Text vzbudil obrovskou pozornost a okamžitě se vyhoupl do čela žebříčku reprintů HBR. Úspěch textu podnítil...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Sportovní marketing - Vilém Kunz, Grada, 2018
Sportovní marketing

Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

More Than a Name - Jonathan Baldwin, Ava, 2006
More Than a Name 
EN

This book explores the new world of the brand - now more powerful and prominent than ever. It argues that a brand is far more than just a logo, discussing the larger creative and economic process of branding ...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 542 Kč
    Více než 30 dní

Dynamická strategie - Yves Doz, Mikko Kosonen, Management Press, 2011
Dynamická strategie

Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce - Jaromír Veber a kolektív, Management Press, 2010
Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce

Obsahem nové knihy kolektivu zkušených autorů a předních domácích odborníků je především výklad manažerských systémů zaměřených na kvalitu, environment a bezpečnost práce, jak vyplývají z požadavků mezinárodních norem ISO 9001, 14 001 a OHSAS 18 001...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“