Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Papírové knihy o marketingovém managementu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Začněte s PROČ - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2013
Začněte s PROČ

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily

  • Knihabrožovaná vazba
    311 Kč
    Skladem 2 ks

Alchymie - Rory Sutherland, Jan Melvil publishing, 2021
Alchymie

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně...

  • Knihapevná vazba
    442 Kč
    Skladem 5 ks

Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    297 Kč
    Do 3 – 5 dnů

30 hodin - Dalibor Pulkert, Jan Melvil publishing, 2024
30 hodin

Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu...

  • Knihabrožovaná vazba
    465 Kč
    Skladem > 5 ks
Metody oceňování podniku pro pokročilé - Miloš Mařík, Ekopress, 2023
Metody oceňování podniku pro pokročilé

Z úvodu ke knize... Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod oceňování...

  • Knihabrožovaná vazba
    610 Kč
    Skladem 1 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Nastavení mysli - Carol S. Dweck, Jan Melvil publishing, 2017
Nastavení mysli

Světoznámá psycholožka Carol Dwecková působící na Stanfordově univerzitě přišla po desetiletích bádání se skutečně převratnou myšlenkou – upozornila na moc, kterou má nastavení naší mysli. Dwecková je přesvědčená, že za úspěchem nestojí zdaleka pouze..

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Skladem 2 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Projektový management - Jan Doležal, kolektiv, Grada, 2023
Projektový management

Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným...

  • Knihapevná vazba
    543 Kč
    Skladem > 5 ks

Úspěšný manažerský start - Chris Moses, STAIR JUMPER, 2024
Úspěšný manažerský start

Úspěšný manažerský start je nepostradatelným průvodcem pro všechny nové manažery, který jim pomůže zorientovat se v nové roli a zvládnout přechod z řadového zaměstnance na vedoucího pracovníka. V maximálně zhuštěné podobě...

  • Knihapevná vazba
    253 Kč
    Skladem 2 ks

Metoda BulletJournal - Ryder Carroll, Jan Melvil publishing, 2019
Metoda BulletJournal

Bullet Journal (zkráceně BuJo), minimalistický systém pro udržování osobní agendy, poznámek, úkolů a plánů, nejen zvyšuje produktivitu, ale je i mocnou zbraní proti digitální zahlcenosti a vyprázdněnosti. BuJo slouží milionům lidí po celém světě...

  • Knihapevná vazba
    332 Kč
    Do 15 – 19 dnů

Průvodce základními statistickými metodami - Marie Budíková, Maria Králová, Bohumil Maroš, Grada, 2010
Průvodce základními statistickými metodami

Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe. Seznámí čtenáře se základními statistickými metodami a praktickými aplikacemi statistiky...

  • Knihabrožovaná vazba
    297 Kč
    Do 6 – 8 dnů
Aktuální problémy vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizacích - Jan Barták, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2015
Aktuální problémy vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizacích

Zrychlený vývoj technického pokroku, započatý již ve 20. století, vede člověka k tomu, aby se stále učil novým znalostem a dovednostem z hlediska jeho budoucích potřeb. Vzdělání se tak stává kapitálem jak pro každého jednotlivce...

  • Knihapevná vazba
    287 Kč
    Skladem 1 ks

Management a marketing sportu 21. století - Eva Čáslavová, Ekopress, 2020
Management a marketing sportu 21. století

Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management...

  • Knihabrožovaná vazba
    306 Kč
    Skladem 1 ks

Nekonečná hra - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2021
Nekonečná hra

Byznys je hra, jejíž pravidla si nemůžeme zvolit. Můžeme si však vybrat, zda ji budeme hrát s konečným, nebo nekonečným nastavením mysli...

  • Knihabrožovaná vazba
    331 Kč
    Skladem > 5 ks

Síla zvyku - Charles Duhigg, BIZBOOKS, 2021
Síla zvyku
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Nedaří se vám přinutit se pravidelně cvičit? Nedokážete si přestat kousat nehty nebo se konečně zbavit závislosti na kouření? Nebo máte vyšší cíle a chtěli byste vyhrát olympiádu, dovést svoji firmu k mezinárodnímu úspěchu či dopomoci ke zlepšení...

  • Knihabrožovaná vazba
    288 Kč
    Skladem 1 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Spotřebitelé a marketing - Jan Koudelka, C. H. Beck, 2018
Spotřebitelé a marketing

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je...

  • Knihapevná vazba
    618 Kč
    Skladem 2 ks

Začni vydělávat na tom, co tě baví - John Williams, Grada, 2017
Začni vydělávat na tom, co tě baví

Uznávaný autor a podnikatel John Williams vám za pouhých 30 dnů pomůže uskutečnit váš nápad a začít se jím živit – a to i v případě, že jste na nic skvělého doposud nepřišli! Stačí, když se budete svému nápadu věnovat jen 20 minut denně, a nemusíte...

  • Knihabrožovaná vazba
    292 Kč
    Do 6 – 8 dnů

Marketing Základy marketingu 1 - Marek Moudrý, Computer Media, 2018
Marketing Základy marketingu 1

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

  • Knihakroužková vazba
    260 Kč
    Do 1 – 6 dnů

Odvaha podnikat - Fernando Trias de Bes, Triton, 2009
Odvaha podnikat

Kniha je určena všem, kdo by si rádi založili podnik jakéhokoli zaměření a jakékoliv velikosti. Bude užitečná pro každého, kdo má podnikatelského ducha a dostatek nadšení a odvahy a chce se do podnikání pustit...

  • Knihabrožovaná vazba
    146 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek, Backstage Books, 2021
Průvodce síťového marketingu

Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak...

  • Knihabrožovaná vazba
    357 Kč
    Skladem 1 ks

Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol - Soňa Gullová, Grada, 2013
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol

V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např...

  • 292 Kč
    Skladem 2 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Měl celé mé srdce, a to od chvíle, kdy mi dovolil, abych samu sebe chránila, od chvíle, kdy se postavil vedle mě, a ne přede mě.“

Království těla a ohně - Jennifer L. Armentrout, Hang Le (ilustrátor), 2022
Království těla a ohně
Jennifer L. Armentrout, Hang Le (ilustrátor)