Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Papírové knihy o marketingovém managementu od nakladatelství Grada

Zúžiť výberu

Použité filtry
Zrušit filtry
Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    278 Kč
    Skladem 2 ks

Průvodce základními statistickými metodami - Marie Budíková, Maria Králová, Bohumil Maroš, Grada, 2010
Průvodce základními statistickými metodami

Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe. Seznámí čtenáře se základními statistickými metodami a praktickými aplikacemi statistiky...

  • Knihabrožovaná vazba
    294 Kč
    Do 6 – 8 dnů

Začni vydělávat na tom, co tě baví - John Williams, Grada, 2017
Začni vydělávat na tom, co tě baví

Uznávaný autor a podnikatel John Williams vám za pouhých 30 dnů pomůže uskutečnit váš nápad a začít se jím živit – a to i v případě, že jste na nic skvělého doposud nepřišli! Stačí, když se budete svému nápadu věnovat jen 20 minut denně, a nemusíte...

  • Knihabrožovaná vazba
    292 Kč
    Do 6 – 8 dnů

Projektový management - Jan Doležal, kolektiv, Grada, 2023
Projektový management

Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným...

  • Knihapevná vazba
    538 Kč
    Skladem > 5 ks
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol - Soňa Gullová, Grada, 2013
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol

V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např...

  • 282 Kč
    Skladem 1 ks

Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek, Grada, 2014
Diagnostika a vitalizace firem a organizací

Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání...


Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber a kolektiv, Grada, 2001
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

Publikace přináší přehled nejaktuálnějších poznatků z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele...


Organizační kultura a její zmena - Růžena Lukášová, Grada, 2010
Organizační kultura a její zmena

Moderní publikace se komplexně věnuje problematice organizační kultury, která výrazně ovlivňuje dlouhodobou úspěšnost každé organizace a je jedním z nejvýznamnějších témat současného podnikového řízení. Kniha je určena zejména personalistům a...


Kompetence leadera školy - Lenka Polášková, Grada, 2022
Kompetence leadera školy

Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    Skladem 1 ks
CIO a podpora byznysu - Jan Dohnal, Oldřich Příklenk, Grada, 2011
CIO a podpora byznysu

Kniha se zabývá spoluprací ředitele informatiky (CIO) a jeho týmu s byznysem. Poskytuje přehled informatikům, byznysu, ale také studentům informatiky o tom, jakým hlavním výzvám čelí informatika, jaké problémy musí v současnosti CIO...


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Marketingový management destinací - Monika Palatková, Grada, 2011
Marketingový management destinací

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích...


Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná vazba
    319 Kč
    Skladem 1 ks

Reporting - Jana Fibírová, Libuše Šoljaková, Grada, 2010
Reporting

Rozšířené vydání je praktickým průvodcem tvorbou a využitím systému účetních informací, které odpovídají moderním požadavkům správy a řízení společností (Corporate Governance)...


Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová, Grada, 2017
Management kvality služeb v cestovním ruchu

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hod

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 2 ks

Zásady a postupy zavádění podnikových informačních systémů - Ivan Vrana, Karel Richta, Grada, 2005
Zásady a postupy zavádění podnikových informačních systémů

Kniha popisuje zásady při budování podnikového informačního systému (IS) a kritické faktory rozhodující o úspěchu či selhání projektu IS. Autoři dávají praktický návod pro postup v jednotlivých fázích zavádění IS. Součástí knihy jsou vzory smluv...


Projektový management - Alena Svozilová, Grada, 2011
Projektový management

Druhé vydání nejprodávanější publikace o projektovém managementu je komplexním průvodcem pro všechny projektové manažery, vedoucí projektů, podnikatele a studenty...


100 zlatých pravidel úspěšného manažera - Richard Templar, Grada, 2006
100 zlatých pravidel úspěšného manažera

Chcete patřit mezi manažery, kteří hladce a bez námahy postupují dopředu a budují úspěšně a rychle svou kariéru bez ohledu na zavedený systém, mezilidské problémy, nedosažitelné cíle a pracovní přetížení?...


Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná vazba
    391 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nemůžu se vrátit do včerejška, protože jsem tehdy byl jiný člověk.“

Alenka v říši divů - Lewis Carroll, Manuela Adreani, Giada Francia, 2014
Alenka v říši divů
Lewis Carroll, Manuela Adreani, Giada Francia