Ve slevě s modrou obálkou knihy o obchodování
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
27 produktů
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....
-
Knihapevná vazba149 KčDo 6 – 8 dnů
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE)...
-
156 KčSkladem 1 ks
V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např...
-
292 KčSkladem 2 ks
Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu...
-
Knihapevná vazba587 KčSkladem 2 ks
Na našem trhu ojedinělá publikace, která komplexně a prakticky zpracovává tento velmi významný způsob financování zahraničního, ale i tuzemského obchodu. Usnadní všem podnikatelům, dovozcům a vývozcům, každodenní obchodní styk s...
Předkládaná publikace se zabývá obchodním systémem fair tradu, který se snaží zlepšit postavení producentů v zemích tzv. globálního Jihu a zajistit jim důstojné životní podmínky. Jsou zde představeny dva hlavní mezinárodní...
-
Knihabrožovaná vazba99 KčSkladem 1 ks
ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní
-
Knihabrožovaná vazba334 KčSkladem 1 ks
Kniha o EET neboli elektronické evidenci tržeb je určena pro podnikatele, ale i pro neziskové subjekty, kteří jsou povinni se do evidence tržeb zapojit, a také pro jejich účetní...
-
Knihabrožovaná vazba274 KčDo 19 – 24 dnů
Kniha představuje nové kulturní a hospodářské možnosti trhu střední Evropa a ukazuje, jak je lze využít v rámci nastupujícího vnitřního trhu.
-
Knihapevná vazba196 KčDo 6 – 11 dnů
Nové, šesté vydání úspěšné knihy, je oproti vydání pátému doplněno o některá cvičení a aktualizováno...
-
Knihabrožovaná vazba356 KčDo 8 – 13 dnů
Monografie Kontrola řízení a správy akciové společnosti a postavení dozorčí rady je, jak již název napovídá, uceleným pojednáním o postavení dozorčí rady v akciové společnosti s dualistickým systémem vnitřního řízení...
-
Knihabrožovaná vazba1 020 KčDo 2 – 5 dnů
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...
-
Knihapevná vazba459 KčSkladem 1 ks
-
405 KčIhned ke stažení
Předkládaná monografie se zabývá tématem, které není v české právní literatuře příliš probádané, přesto se týká problematiky dopadající na každého z nás...
-
Knihabrožovaná vazba420 KčVíce než 30 dní
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika...
-
Knihabrožovaná vazba250 KčSkladem 1 ks
- Jaromír Beránek
- kolektiv
Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech...
-
E-knihaPDF252 KčIhned ke stažení
- Václav Stříteský
- kolektiv
Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento...
-
Knihabrožovaná vazba838 KčSkladem 1 ks
In his long-awaited and provocative new book, George Friedman turns his eye on the future - offering a lucid, highly readable forecast of the changes we can expect around the world during the twenty-first century...
-
Knihabrožovaná vazba357 KčVíce než 30 dní
This is not a book about charismatic visionary leaders. It is not about visionary product concepts or visionary products or visionary market insights. Nor is it about just having a corporate vision. This is a book about something far more important, ...
-
Knihapevná vazba s přebalem704 KčVíce než 30 dní
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach...
-
456 KčDo 4 – 6 dnů
V knihe je deailne popísané uzatváranie predaja. Ako rozmýšľa dnešný zákazník, prečo sa správa inak a čo je skutočne za tým. Odhalí Vám najväčšie tajomstvá uzatvárania predaja ako aj jednoduchý postup ako dosiahnuť, ...
-
Knihabrožovaná vazba417 KčSkladem 2 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle