Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Na téma řízení společnosti ve slevě knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Trhy - Dominik Stroukal, Jan Berka, Grada, 2024
Trhy

O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník porozumět? Díky knize snadno pochopíte, jak vznikají peníze a co se s nimi dále děje....

  • Knihabrožovaná vazba
    292 Kč
    Skladem > 5 ks

Prodávat je lidské - Daniel H. Pink, Jan Melvil publishing, 2013
Prodávat je lidské

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...

  • Knihapevná vazba
    262 Kč
    Skladem > 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    192 Kč
    Skladem

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Grada, 2023
Strategický marketing

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují ...

  • Knihabrožovaná vazba
    509 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    442 Kč
    Ihned ke stažení

Správa a řízení obchodní korporace v hrozícím úpadku - Jan Dohnal, C. H. Beck, 2024
Správa a řízení obchodní korporace v hrozícím úpadku

Publikace systematicky zkoumá, jaký vliv může mít postupné zhoršování ekonomického a finančního stavu obchodní korporace na podobu a rozsah povinností klíčových subjektů participujících na obchodní společnosti....

  • Knihabrožovaná vazba
    437 Kč
    Do 4 – 6 dnů
33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber a kolektiv, Grada, 2001
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

Publikace přináší přehled nejaktuálnějších poznatků z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele...


Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu...


Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...


Prodávejte s úspěchem! - Rolf Leicher, Grada, 2005
Prodávejte s úspěchem!

Kniha plná praktických tipů a příkladů srozumitelně a čtivě radí, jak se správně připravit na jednání s klientem nebo zákazníkem, jak úspěšně vést prodejní rozhovor a dosáhnout stanoveného cíle, jak zvládnout obtížné situace...

Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.


Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem - J. Oliver Crom, Michael Crom, Talpress, 2004
Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem

Chcete se setkat s člověkem, který úspěšně uzavírá obchody? Jednoduše najděte obchodníka, který skutečně chápe podstatu prodávání. A právě o tom je tato kniha.


Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná vazba
    334 Kč
    Skladem 1 ks

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
Mezinárodní obchodní jednání

Jednání se zahraničními obchodními partnery je pro stále více firem běžnou záležitostí. Ne vždy však ti, kteří se zahraničními partnery jednají, dokáží jednat tak, aby tyto partnery plně pochopili a respektovali specifické prvky...

  • Knihabrožovaná vazba
    147 Kč
    Více než 30 dní
  • Přečtenávýborný stav
    88 Kč
    Skladem

Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2010
Komunikační a obchodní dovednosti manažera

Nové vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům. V čtivé a praktické příručce najdete osvědčené rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit...


Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kol., Grada, 2007
Mezinárodní obchodní operace

Aktualizované a přepracované vydání úspěšné publikace je opět nepostradatelnou komplexní příručkou pro manažery a podnikatele, kteří podnikají v mezinárodním měřítku, a přínosnou učebnicí pro vysokoškolské studenty...


Moderní metody řízení nákladů - Boris Popesko, Grada, 2009
Moderní metody řízení nákladů

Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů. Vedoucí pracovníci firem, podnikoví ekonomové a ostatní čtenáři se v rámci publikace seznámí s jednotlivými přístupy k pojetí nákladů...


Jak organizovat a řídit úspěšný prodej - Jana Lyková, Grada, 2003
Jak organizovat a řídit úspěšný prodej

Publikace autorky s rozsáhlou konzultační praxí se jako jedna z mála knih věnovaných tématice prodeje snaží obsáhnout funkci prodeje v celku, a to s jediným cílem – zlepšit výsledky činnosti prodejního týmu...


Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004
Nákupní chování

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat.


Kontrola řízení a správy akciové společnosti a postavení dozorčí rady - Jan Lasák, Wolters Kluwer ČR, 2023
Kontrola řízení a správy akciové společnosti a postavení dozorčí rady

Monografie Kontrola řízení a správy akciové společnosti a postavení dozorčí rady je, jak již název napovídá, uceleným pojednáním o postavení dozorčí rady v akciové společnosti s dualistickým systémem vnitřního řízení...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 020 Kč
    Do 2 – 5 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Správné chápání nějaké věci a nepochopení téže věci se vzájemně zcela nevylučují.“

Proces - Franz Kafka, 2022
Proces
Franz Kafka