Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Přečtené knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
V práci nemusí být blázinec - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Jan Melvil publishing, 2019
V práci nemusí být blázinec

Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Nic z toho totiž není znakem výkonného profesionála, ale spíše neschopnosti. Čas a lidská energie představují nejcennější surovinu na světě...


Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...


Start-up Nation - Saul Singer, Dan Senor, Aligier, 2012
Start-up Nation

Kniha START-UP NATION hledá odpověď na nelehkou otázku: jak je možné, že v Izraeli - v zemi, která existuje pouhých šedesát let, má 7,1 mil. obyvatel, nedisponuje žádnými přírodními zdroji, je obklopena nepřáteli a od svého založení je ...


Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...


Ekonomika turismu - Monika Palatková, Jitka Zichová, Grada, 2011
Ekonomika turismu

Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Publikace je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. První část publikace se zab...


Chytře vedená prodejna - Richard Hammond, Grada, 2012
Chytře vedená prodejna

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? ...


Obchodujeme německy - Věra Höppnerová, Jarmila Matěnová, Zuzana Gelnarová, Ekopress, 2013
Obchodujeme německy

Nové, páté vydání úspěšné učebnice, tentokrát zcela přepracované, jejímž cílem je vybavit studující takovými jazykovými prostředky, aby se bez potíží...


Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber a kolektiv, Grada, 2001
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

Publikace přináší přehled nejaktuálnějších poznatků z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele...


Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami - Iva Ritschelová, Linde, 2010
Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami

Publikace je zaměřena na problematiku liberalizace obchodu v oblasti environmentálního zboží a služeb...


Dovoz zboží z Číny - Michal Švihnos, Internet Consulting, 2013
Dovoz zboží z Číny

Jedinečná publikace pro dovozce zboží z Číny v rámci aktuálních právních předpisů. Kniha plná informací a rad v souvislosti s importem z Číny. Na nic nečekejte a začněte hned. Dovolte, abych Vám představil první a zatím jedninou publikaci tohoto druhu...

Organizační kultura a její zmena - Růžena Lukášová, Grada, 2010
Organizační kultura a její zmena

Moderní publikace se komplexně věnuje problematice organizační kultury, která výrazně ovlivňuje dlouhodobou úspěšnost každé organizace a je jedním z nejvýznamnějších témat současného podnikového řízení. Kniha je určena zejména personalistům a...


Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem - J. Oliver Crom, Michael Crom, Talpress, 2004
Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem

Chcete se setkat s člověkem, který úspěšně uzavírá obchody? Jednoduše najděte obchodníka, který skutečně chápe podstatu prodávání. A právě o tom je tato kniha.


Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


Internetoví vizionáři - Steve Olsher, Blue Vision, 2013
Internetoví vizionáři

Přemýšleli jste někdy o podnikání na internetu, ale chyběla vám motivace nebo inspirace k prvnímu kroku do neznáma? Pak je kniha Internetoví vizionáři...


Právo mezinárodního obchodu - Zdeněk Kučera, Monika Pauknerová, Květoslav Růžička, Aleš Čeněk, 2008
Právo mezinárodního obchodu

Publikace představuje zpracování problematiky právní úpravy vztahů vznikajících při mezinárodní obchodní a hospodářské spolupráci. Jde o odvětví, které se neustále vyvíjí. Tato učebnice vychází z aktuální právní úpravy...


Prodej problémovým zákazníkům - Nicolas Caron, Grada, 2002
Prodej problémovým zákazníkům

Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Jak přimět zákazníka ke spolupráci? Jak udržovat dobré vztahy se zákazníky? Jak jednat se zákazníkem, který nic nežádá? Jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny?


Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, Grada, 2011
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe...


Zahraniční obchod - Miroslav Svatoš, Grada, 2009
Zahraniční obchod

Publikace renomovaných autorů je určena pracovníkům podniků a institucí působících v oblasti vnějších ekonomických vztahů, vyučujícím a studentům ekonomických škol...


Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...


Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Vybudovali si neúplné a asymetrické přátelství, tvořené dlouhými pauzami a spoustou mlčení, jakýsi prázdný čistý prostor, kam se oba mohli vracet a nadechnout se, když je školní zdi sevřely natolik, že už dál nemohli ignorovat pocit, že se dusí. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano