Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Trhy

Na aktuálních případech a v příbězích nejdůležitějších postav teorie i praxe měnové politiky tato kniha ilustruje a vysvětluje, proč nikdy nebylo důležitější rozumět tomu, jak fungují peníze.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    292 Kč
    Skladem > 5 ks

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Grada, 2023
Strategický marketing

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují ...

  • Knihabrožovaná vazba
    509 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    442 Kč
    Ihned ke stažení

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    227 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    459 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    405 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Moderní metody řízení nákladů

Poznejte v tuzemsku méně známé metody řízení nákladů a inovovaný koncept klasifikace nástrojů řízení nákladů, který reflektuje světové trendy v manažerském účetnictví, jeho struktuře a názvosloví. Nové vydání je...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    314 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané
Firemní nákup a e-aukce

Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních...

  • 204 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Manuál českého exportéra II.díl - Břetislav Ošťádal, Radix, 1997
Manuál českého exportéra II.díl
  • Knihabrožovaná vazba
    285 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Moderní metody řízení nákladů - Boris Popesko, Grada, 2009
Moderní metody řízení nákladů

Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů. Vedoucí pracovníci firem, podnikoví ekonomové a ostatní čtenáři se v rámci publikace seznámí s jednotlivými přístupy k pojetí nákladů...


Klastry a jejich vliv na výkonnost firem - Drahomíra Pavelková, Grada, 2009
Klastry a jejich vliv na výkonnost firem

Kniha je aktuálním výsledkem několikaletých studií a výzkumu v oblasti klastrové problematiky, která již od osmdesátých let hýbe ekonomickým, ale i vědeckým světem...

  • Přečtenávýborný stav
    209 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 326 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová, Grada, 2023
Specifika marketingu luxusních značek

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek...

  • Knihabrožovaná vazba
    280 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    251 Kč
    Ihned ke stažení

Konkurenční strategie firmy - František Bartes, Management Press
Konkurenční strategie firmy

Ofenzívní pojetí konkurenční strategie firmy vychází ze starých orientálních bojových filozofií, jimiž se řídí některé špičkové světové firmy.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    69 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Manuál exportéra - Šárka Waisová, Aleš Čeněk, 2015
Manuál exportéra

Jednou z možností, jak v obtížných ekonomických podmínkách zvýšit růst podniku, je teritoriální expanze a rozšíření aktivit na nové trhy. Je stále jasnější, že...

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Do 18 – 23 dnů

Budoucnost konkurence - C. K. Prahalad, Venkatram Ramaswamy, Management Press, 2005
Budoucnost konkurence

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    164 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Nebojte se akcií 2. díl - Christian Thiel, Blue Vision, 2021
Nebojte se akcií 2. díl

Roční čistý výnos 22,7 % z investice do akcií je jen začátek cesty, kterou před vámi kniha Christiana Thiela rozkrývá. Dělá to vždy s nadhledem, lehkostí a humorem. Odborný výklad zde střídají příběhy ze života nebo záznamy rozhovorů s dalšími...

  • Knihabrožovaná vazba
    284 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Business analytika v praxi - Martin Potančok, Jan Pour, Veronika Chramostová, Oeconomica, 2020
Business analytika v praxi

Business analytika je v současnosti jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí nejen informatiky, ale i podnikového řízení. Je doménou nejen velkých národních či nadnárodních korporací, ale i firem středního nebo malého rozsahu...

  • Knihabrožovaná vazba
    273 Kč
    Více než 30 dní

Mistr Sun a umění obchodu - Mark R. McNeilly, Mistr Sun, B4U, 2014
Mistr Sun a umění obchodu

Umění války, jehož autorem je slavný čínský generál Mistr Sun, je již dva a půl tisíce let zdrojem inspirace a praktických ponaučení nejen pro vojenské stratégy a politiky, ale stále více také pro manažery a obchodníky...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    120 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing management - Václav Stříteský a kolektív, C. H. Beck, 2023
Marketing management

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento...

  • Knihabrožovaná vazba
    838 Kč
    Skladem 1 ks

Competitive Intelligence - Zdeněk Molnár, Oeconomica, 2013
Competitive Intelligence

Kniha je první česky psanou monografií, která je věnována poměrně novému pojmu, jenž se v češtině někdy označuje jako konkurenční zpravodajství a který vznikl v USA až koncem sedmdesátých let minulého století. Účelem knihy je proto především podat...


Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie I., Wolters Kluwer ČR, 2014
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie I.

Odborná publikace s podtitulem Gastronomické služby vychází jako první svazek série věnované problematice hotelnictví a gastronomie. Cílem této série...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Společenská odpovědnost podniků - Dana Zadražilová, C. H. Beck, 2010
Společenská odpovědnost podniků

Cílem publikace Společenská odpovědnost podniků - Transparentnost a etika podnikání je zhodnotit potenciální přínos myšlenky odpovědného podnikání jako regulačního mechanismu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

The 80/20 Manager - Richard Koch, Little, Brown, 2015
The 80/20 Manager 
EN

In his bestselling book The 80/20 Principle, Richard Koch showed readers how to put the 80/20 Principle - the idea that 80 per cent of results come from just 20 per cent of effort - into practice in their personal lives...

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Výzvy byly těžké jen tehdy, když jste předem čekali, že neuspějete.“

S láskou, Lukov - Mariana Zapata, 2021
S láskou, Lukov
Mariana Zapata