Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Na téma komunikace hnědá knihy o etiketě

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Přestaň nudit, začni bavit - Monika Nevolová, Grada, 2024
Novinka
Přestaň nudit, začni bavit

Myslíte si, že jste vtipní? A myslí si to i vaše okolí? Mám pro vás dobrou zprávu: vtipný může být každý, i vy! Humor se dá naučit. Stejně jako dobrý příběh má i legrace svá pravidla. Ovládněte je a budete překvapeni, jak snadné může být lidi pobavit....

  • Knihabrožovaná vazba
    254 Kč
    Předobjednávka,
    vychází za čtyři dny

Jak získávat přátele a působit na lidi - Dale Carnegie, BETA - Dobrovský, 2024
Jak získávat přátele a působit na lidi

Kniha Jak získávat přátele a působit na lidi zaujímá významné místo v historii knižního trhu jako jeden z nejúspěšnějších mezinárodních bestsellerů všech dob. Splnila očekávání mnoha lidí a...

  • Knihapevná vazba
    294 Kč
    Skladem > 5 ks

Velká kniha manipulativních technik - Andreas Edmüller, Thomas Wilhelm, Grada, 2011
Velká kniha manipulativních technik

Knížka odkrývá tajemství přesvědčivé komunikace. Představuje více než padesát manipulativních technik a ukazuje způsoby, jak je rozpoznat a bránit se jim...

  • Knihabrožovaná vazba
    335 Kč
    Skladem 3 ks

Kritické myšlení - Jan Gazda, Václav Liška, Bořivoj Marek, P3K, 2019
Kritické myšlení

Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí. Dovednost kriticky...

  • Knihabrožovaná vazba
    113 Kč
    Skladem 1 ks
Telemarketing v praxi

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data...

  • 204 Kč
    Ihned ke stažení

Rétorika v evropské kultuře i ve světě

Kniha Rétorika v evropské kultuře i ve světě vymezuje postavení rétoriky v systému kultury a vzdělanosti od starověku po dnešek. Zkoumá pokles jejího významu v období racionalismu a osvícenství, uvádí příčiny, v jejichž důsledku...

  • 167 Kč
    Ihned ke stažení

Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali

Chcete v práci i v soukromí zaujmout a přesvědčit druhé? Dokážete mluvit uvolněně s přáteli, ale před publikum se necítíte dobře? S touto knížkou se naučíte správně mluvit, napojit se na své posluchače a zároveň být sami sebou.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení

Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník

Na trhu jediná učebnice pro obor zdravotnický asistent. Obsahuje problematiku verbální a neverbální komunikace a psychologie zaměřené na zdravotnickou a sociální oblast a její využití v profesi zdravotnického asistenta...

  • 135 Kč
    Ihned ke stažení

Krizová komunikace s médii

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Jak rychle porozumět druhým

?Chcete, aby druzí rychle pochopili, co jim chcete říct, a podařilo se vám dohodnout? Díky osobnostní typologii se vám s lidmi bude jednat lépe!

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení
Umění přátelského řešení konfliktů - Tanja Baum, Portál, 2009
Umění přátelského řešení konfliktů

Konfliktním situacím jsme vystaveni neustále a snad v každé životní oblasti – ať již se jedná o špatnou obsluhu v restauraci, o napětí na pracovišti nebo o neuspokojivé osobní situace...

  • Knihabrožovaná vazba
    220 Kč
    Skladem 1 ks

Nonviolent Communication - Marshall B. Rosenberg, PuddleDancer, 2015
Nonviolent Communication 
EN

The latest edition of the communication guide that has sold more than 1,000,000 copies An enlightening look at how peaceful communication can create compassionate connections with family, friends, and other acquaintances, this international ...

  • Knihabrožovaná vazba
    442 Kč
    Více než 30 dní

Univerzita bontonu - Marie Formáčková, Michaela Zindelová, XYZ, 2018
Univerzita bontonu

Hlubší znalosti společenského chování se bohužel nikde nevyučují, a tak přišly Marie Formáčková a Michaela Zindelová s vlastní univerzitou. Univerzitou bontonu, plnou rad, tipů a varování pro situace, ve kterých je třeba znát víc než jen běžný ženský...

  • Knihabrožovaná vazba
    186 Kč
    Více než 30 dní

Jak nebýt úplným blbcem - David Gruber, Gruber TDP, 2017
Jak nebýt úplným blbcem

Kniha se díky svému názvu jistě hodí v této papírové nebo i v elektronické podobě jako žertovný dárek někomu z kolegů (např. „šéfovi či kolegovi k narozeninám – a on ani neví, kdo přesně mu to dal“), ale také k přímému prostudování a pravidelnému...

  • Knihakroužková vazba
    138 Kč
    Do 2 – 5 dnů

How to Win Friends and Influence People - Dale Carnegie, Running, 2017
How to Win Friends and Influence People 
EN

Originally published during the depths of the Great Depression-and equally valuable during booming economies or hard times—Dale Carnegie's rock-solid, time-tested advice has carried countless people up the ladder of success in their business and ...

  • Knihapevná vazba
    188 Kč
    Skladem > 5 ks

Konflikty mezi lidmi - Jaro Křivohlavý, Portál, 2002
Konflikty mezi lidmi

Konflikty mezi lidmi vznikají neustále. je jejich řešení výzvou, pro jiného jsou noční můrou.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér

Verbální komunikace byla, je i bude nejefektivnějším nástrojem vytváření mezilidských vztahů. Pokud si nerozumíte s lidmi, nemůžete vybudovat ani výkonný pracovní tým, ani vás nepřijme komunita, v níž žijete...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci - Zbyněk Vybíral, Portál, 2003
Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci

Komunikace mezi lidmi zajímá jak běžné laiky, tak širokou škálu odborníků, a to od novinářů a pracovníků reklamy po psychoterapeuty a lékaře...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Tajná řeč těla - David Lewis, Hodego s.r.o., 2004
Tajná řeč těla

Řeč těla je pro vás důležitá zejména z toho hlediska, že totiž významně ovlivňuje váš úspěch či neúspěch v jakémkoli spoločenském střetu, ať osobním nebo profesním.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Kdybych ti rozuměl, tvářil bych se takhle? - Alan Alda, XYZ, 2018
Kdybych ti rozuměl, tvářil bych se takhle?

Alan Alda, mnohokrát oceněný autor bestsellerů a slavný Hawkeye Pierce ze seriálu M*A*S*H, nám vypráví fascinující příběh o tom, jak se vydal objevovat stále lepší způsoby komunikace, aby je...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nechci na tobě, abys mě měl takhle rád pořád, ale chci, aby sis to pamatoval. Někde ve mně bude vždycky ten člověk, kterým jsem dnes večer.“

Něžná je noc - Francis Scott Fitzgerald, 2012
Něžná je noc
Francis Scott Fitzgerald