Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Na ledě - Hannah Grace, Ikar CZ, 2024

Knihy o etiketě od nakladatelství Management Press

Použité filtry
Zrušit filtry
Nebojte se upřímnosti - Shari Harley, Management Press, 2015
Nebojte se upřímnosti

Kniha je výsledkem autorčiných patnácti let zkušeností ze spolupráce s různými typy organizací, jejichž zaměstnanci na všech úrovních řízení se potýkali s problémem, jak na pracovišti říkat pravdu, i nepříjemnou, aniž by byli za svou upřímnost nějakým...

  • Knihabrožovaná vazba
    238 Kč
    Do 17 – 22 dnů

Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí - David Jones, Management Press, 2014
Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí

Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že...

  • Knihabrožovaná vazba
    326 Kč
    Skladem 1 ks

Na co lidé slyší - Simon Lancaster, Management Press, 2016
Na co lidé slyší

Význam řečnického umění znali a studovali už staří Řekové. Poznatky současné neurovědy ve spojení s principy starými tisíce let posouvají toto studium a jeho praktické využití na novou úroveň. Simon Lancaster, jeden z předních světových expertů na...


Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Management Press, 2008
Typologie osobnosti pro manažery

Prakticky zaměřená kniha vychází z tzv. typologie osobnosti MBTI (Myers-Briggs Type Indicator). Odpovídá na otázky, pro jakou práci se jednotliví lidé hodí, jaký pracovní styl nebo jaký typ informací jim vyhovuje, co je motivuje atd.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská, Management Press, 2004
Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání

Nejen v podnikání a obchodě, ale v každé jiné oblasti nastávají situace, kdy je nutno vyjednávat, a to znamená připravit se na jednání, takticky klást otázky, pádně argumentovat a průběh vyjednávání objektivně zhodnotit...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér

Verbální komunikace byla, je i bude nejefektivnějším nástrojem vytváření mezilidských vztahů. Pokud si nerozumíte s lidmi, nemůžete vybudovat ani výkonný pracovní tým, ani vás nepřijme komunita, v níž žijete...


Řeč těla jako účinný nástroj prodeje - Jan L. Wage, Management Press, 2002
Řeč těla jako účinný nástroj prodeje

5. vydání Překlad z němčiny.


Rétorika - Jaroslav Kohout, Management Press
Rétorika

Umění mluvit a jednat s lidmi Dotisk 3. vydání Nové vydání knižní podoby úspěšného a populárního praktického kursu rétoriky pro manažery, obchodníky, moderátory, učitele, kněze, advokáty, politiky a další veřejně činné osoby.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rétorika. Umění mluvit a jednat s lidmi (4. doplněné vydání) - Jaroslav Kohout, Management Press, 2002
Rétorika. Umění mluvit a jednat s lidmi (4. doplněné vydání)

4. doplněné vydání knižní podoby úspěšného a populárního praktického kursu rétoriky pro manažery, obchodníky, moderátory...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Taky jsem si myslel, že jsem úspěšnej manažer... aneb pravidla společenského chování pro manažery - Monika Pavlíčková, Management Press, 1998
Taky jsem si myslel, že jsem úspěšnej manažer... aneb pravidla společenského chování pro manažery

Zábavná a užitečná kniha se neomezuje jen na pravidla společenského styku, ale zaměřuje se i na další oblasti, jejichž cílevědomý rozvoj je podmínkou úspěšnosti manažera (image, řečnické schopnosti, přesvědčivé vystupování apod.)...

Komunikace na úrovni - Patricia McLaganová, Peter Krembs, Management Press, 1998
Komunikace na úrovni

Jak dosáhnout ještě vyšší výkonnosti pomocí účinné komunikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Etiketa a etika v podnikání - Ivan Šroněk, Management Press
Etiketa a etika v podnikání

Čtenáři, kteří jsou v pracovním, obchodním a zahraničně obchodním styku s jinými osobami, v knize najdou užitečného průvodce pravidly společenského chování a vystupování.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Staň se tím, kým jsi.“

Když Nietzsche plakal - Irvin D. Yalom, 2014
Když Nietzsche plakal
Irvin D. Yalom