Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
E-kniha

Jak získat zákazníka špičkovými službami

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem -... Číst víc

4,0 1 hodnocení
Série
Prodej
Nakladatel
Grada, 2006
Počet stran
160

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude... Číst víc

  • PDF
  • Čeština

179 Kč

Ihned ke stažení
Jak číst e-knihy?

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Více o eknize

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížných". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů.

Upozornenie: Pri tomto titule nie je vo formáte PDF možné fulltextové vyhľadávanie, alebo nie je fulltextové vyhľadávanie plnohodnotné.
Číst víc
Počet stran
160
Rok vydání
2006
ISBN PDF
978-80-247-6287-6
Edice
Manažer
Naše katalogové číslo
110630
Jazyk
čeština
Série
Prodej
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

1 hodnocení

0
1
0
0
0

Jak se líbila e-kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Nejen, že neexistuje žádný Bůh, ale zkuste sehnat o víkendu instalatéra.“

Vyřídit si účty - Woody Allen, 2003
Vyřídit si účty
Woody Allen