Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006

104 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006
Přečtená
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Přečtená

Jak získat zákazníka špičkovými službami

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem... Číst víc

4,0 1 hodnocení
Série
Prodej
Nakladatel
Grada, 2006
Počet stran
160

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

104 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 30. 5.
  • Na vaší adrese 30. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
30. 5.
Partnerské knihkupectví
30. 5.
Odběrní místo PPL
30. 5.
Odběrní místo Zásilkovna
30. 5.
AlzaBox
30. 5.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
30. 5.
Kurýr PPL
30. 5.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je dnes pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat, od koho si zboží objedná. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce, i když v praxi to často vypadá spíše tak, že cílem firmy je nespokojený zákazník. První část této ojedinělé knihy vás proto provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížných". Druhá kapitola je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál, kterého si váží zákazníci i majitelé obchodních firem - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Ani nejlepší prodejce však pro spokojenost zákazníka nestačí. Přání zákazníků musí být schopna zvládat celá firma a její systém řízení. Jak to realizovat v praxi se dozvíte v závěrečné části knihy. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů z praxe.

Číst víc
Počet stran
160
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
268 g
Rok vydání
2006
Edice
Manažer
Naše katalogové číslo
1681183
Jazyk
čeština
Série
Prodej
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

1 hodnocení

0
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “