Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

Papírové pevná vazba s přebalem knihy o byznysu a managementu od nakladatelství Management Press

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Pátá disciplína - Peter M. Senge, Management Press, 2016
Pátá disciplína

Aktualizované vydání bestselleru Petera M. Sengeho – jedné z nejvýznamnějších osobností v oboru managementu – lze bez nadsázky zařadit mezi klasická díla světové manažerské literatury. Vychází z patnácti let zkušeností s uplatňováním hlavních myšlenek...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    746 Kč
    Do 8 dnů
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Alignment - Robert S. Kaplan, David P. Norton, Management Press, 2006
Alignment

Nový praktický průvodce organizační transformací, přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců dnes široce uplatňované manažerské koncepce Balanced Scorecard na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací...


Přidejte na rychlosti! - John P. Kotter, Management Press, 2015
Přidejte na rychlosti!

Podle téměř všech důležitých ekonomických indexů se svět vyvíjí velmi rychle. Rizika tohoto překotného vývoje – finanční, sociální, ekologické a politické souvislosti – narůstají možná ještě rychleji. Chceme-li se dnes poprat s...


Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - Sergio Zyman, Management Press, 2008
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali...

Vedení procesu změny - John P. Kotter, Management Press, 2015
Vedení procesu změny

V létě roku 1994 napsal John P. Kotter pro časopis Harvard Business Review článek nazvaný „Vedení změny: Proč pokusy o transformaci selhávají“. Text vzbudil obrovskou pozornost a okamžitě se vyhoupl do čela žebříčku reprintů HBR. Úspěch textu podnítil...


Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott, Management Press, 2006
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky...


O komunikaci, Management Press, 2017
O komunikaci

Pokud byste o efektivní komunikaci neměli číst nic jiného, stojí za to přečíst si těchto 10 vynikajících příspěvků z Harvard Business Review. Světoví experti na problematiku komunikace dávají rady, jak...


Jak dosahovat předvidatelných výsledků v nepředvídatelných časech - Stephen R. Covey, Bob Whitman, England Breck, Management Press, 2010
Jak dosahovat předvidatelných výsledků v nepředvídatelných časech

Jedinou věcí, kterou si můžeme v byznysu být jisti, je nejistota...


Budoucnost konkurence - C.K. Prahalad, Venkatram Ramaswamy, Management Press, 2005
Budoucnost konkurence

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem...


Balanced scorecard - Robert S. Kaplan, David P. Norton, Management Press, 2005
Balanced scorecard

Základní kniha renomovaných amerických autorů se zabývá měřením finanční i nefinanční výkonnosti podniků, zvláště pak jejími strategickými předpoklady. Předkládá podnikům originální řešení: metodu Balanced Scorecard (BSC)...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané
Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Management Press, 2015
Strategie modrého oceánu

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Marketing v pohybu - Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee, Management Press, 2007
Marketing v pohybu

Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing.

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Efektivní vedoucí - Peter F. Drucker, Management Press, 2008
Efektivní vedoucí

Efektivnosti je možno (a nutné) se učit. Druckerova "klasická" kniha z r. 1967 je dosud nepřekonaným nástrojem seberozvoje vedoucích i jiných "znalostních" pracovníků, když systematicky rozebírá hlavní předpoklady jejich efektivnosti...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku - Peter F. Drucker, Management Press, 2004
To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku

Nová kniha nejvýznamnějšího představitele moderního světového managementu přináší to nejpodstatnější a nejlepší z jeho bohatého celoživotního díla...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

O strategii, Management Press, 2018
O strategii

O strategii jakožto prostředku k dosahováni konkrétních cílů toho bylo napsáno z různých perspektiv a oborů mnoho. Dodnes nás např. fascinuje vice než dva a půl tisíce let staré pojednání mistra Suna Uměni války, který úspěch podmiňoval soustavnou...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Základy moderního managementu, Management Press, 2016
Základy moderního managementu

Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Management v deseti slovech - Terry Leahy, Management Press, 2013
Management v deseti slovech 
SK

Někdejší dlouholetý CEO společnosti Tesco a jeden z nejuznávanějších manažerů dnešního podnikového světa v knize rozvíjí deset podstatných atributů úspěšného transformačního vedení, jehož důsledkem je radikální zvýšení výkonnosti organizace. Každý z...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Správné chápání nějaké věci a nepochopení téže věci se vzájemně zcela nevylučují.“

Proces - Franz Kafka, 2022
Proces
Franz Kafka