Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004

652 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004

The Brand Gap

How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this... Číst víc

Nakladatel
Pearson, 2004
Počet stran
208

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

652 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 856 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Z kolekce: To nej z marketingových knih

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
652 Kč

Více o knize

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a “charismatic brand”—a brand that customers feel is essential to their lives.

In an entertaining two-hour read you’ll learn:

  • the new definition of brand
  • the five essential disciplines of brand-building
  • how branding is changing the dynamics of competition
  • the three most powerful questions to ask about any brand
  • why collaboration is the key to brand-building
  • how design determines a customer’s experience
  • how to test brand concepts quickly and cheapl
  • the importance of managing brands from the inside
  • 220-word brand glossary
Číst víc
Počet stran
208
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
136×203 mm
Hmotnost
296 g
ISBN
9780321348104
Rok vydání
2004
Naše katalogové číslo
273040
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Pearson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
914 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
914 Kč

„V tajemstvích je síla. A ta síla slábne, když se o ně někdo rozdělí, takže je nejlepší, když se tajemství udržují, a udržují se pořádně. Když se o tajemství podělíš, o opravdová tajemství, o ta důležitá, dokonce jen s jedním jediným člověkem, změní je to. Když si je napíšeš, je to ještě horší, protože se nedá odhadnout, kolik lidí je uvidí na papíře, ať jsi s tím sebeopatrnější. Takže když už máš tajemství, je opravdu nejlepší je udržovat, jak pro jejich vlastní dobro, tak pro tvoje.“

Noční cirkus - Erin Morgenstern, 2020
Noční cirkus
Erin Morgenstern