Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010

832 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010

How Brands Grow

What Marketers Don't Know

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price... Číst víc

4,5 4 hodnocení
Nakladatel
Oxford University Press, 2010
Počet stran
246

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

832 Kč

Skladem 4 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání
Jak se budují značky - Byron Sharp, Edice knihy Omega, 2018
Pevná vazba
Čeština, 2018
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Z kolekce: To nej z marketingových knih

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
832 Kč

Více o knize

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application.

The most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contra to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based.
Číst víc
Počet stran
246
Vazba
pevná vazba
Rozměr
157×240 mm
Hmotnost
605 g
ISBN
9780195573565
Rok vydání
2010
Naše katalogové číslo
318245
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Oxford University Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,5 / 5

4 hodnocení

2
2
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Lucia
Neověřený nákup
5.6.2019
Povinne čítanie každého marketera. Autor v nej svojim dlhoročným výskumom v oblasti predaja a reklamy dokazuje, že bežne zaužívané vzorce nefungujú úplne tak ako by sme si predstavovali a vyvracia to na konkrétnych príkladoch z praxe. Ak pracujete v oblasti reklamy, marketingu alebo plánujete posunúť a rozvinúť svoj biznis, určite odporúčam. Číst víc
Adam Polakovič
Ověřený nákup
23.6.2018
Najlepsia kniha o marketingu ktoru som cital.
Tato kniha neobsahuje top 10 "bullshitov" pre rast značky.
Ale reálne marketingové zákony (podložené dátami), ktoré využívajú veľké značky vďaka ktorým vyrástli. Nie je to jednoduché čítanie, aj keď dosť pútavé. Je hlavne pre tých čo sa radi učia a chcú sa posunúť na výší level.

Osobne túto knihu hltám kapitolu po kapitole. Zriedka sa stane, že kapitolu nedočítam na jedno posedenie.

Či ste junior alebo senior, táto kniha by mala byť v knižnici každého dobrého marketéra.
Číst víc
Richard Mareček
Neověřený nákup
3.4.2018
Najdôležitejšia kniha marketingu za uplynulých aspoň 20 rokov
Ak marketér nechce byť hlúpy, číta knihy Byrona Sharpa. Obsahujú zistenia na základe tvrdých dát, žiadnu ezoteriku, dojmológie ani bullshit.
(Nemôžem hodnotiť kvalitu prekladu, keďže som knihu čítal v origináli).
Číst víc

„A tak se toho vzdáte. Všeho se vzdáte. Už nikdy nebudete chtít znovu milovat, bez ohledu na to, jaká tvář lásky se vám ukáže. Protože žádná nestojí za to, abyste ještě někdy spatřili její odvrácenou tvář.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover