Pro začátečníky s brožovanou vazbou knihy o marketingové komunikaci
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
53 produktů
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...
-
Knihabrožovaná vazba288 KčSkladem 2 ks
- Marcela Zamazalová
- kolektiv
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...
-
Knihabrožovaná vazba599 KčSkladem 1 ks
Kniha je určena čtenářům, kteří potřebují sestavit marketingový plán a nemají potřebné znalosti a dovednosti.
Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní...
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes veškerý dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k velkým ironiím dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější...
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního...
Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...
Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha doc. Ing. Jana Koudelky, CSc., kterou vydává nakladatelství Professional Publishing, se podrobně zabývá jednak procesem poznávání segmentů na spotřebních trzích...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
They're back! And this time it's sensational. The authors of the bestselling global phenomenon Freakonomics have been busy, researching the hidden side of even more controversial topics...
- Performics
- kolektiv
TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu...
- Autorský kolektiv
Potřebujete se rychle naučit základy marketingu? Přitom ale nechcete vynechat žádnou jeho důležitou část? Raději řešíte praktické úkoly místo "biflování" suchých pouček?
Publikace na vysoké odborné úrovni, avšak čtenářsky přitažlivá a prakticky zaměřená, volně navazuje na úspěšný titul Marketing a reklama na internetu, vydaný v roce 1998.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha "Skvělý obchodník" je praktickým zdrojem koučování obchodních dovedností pro všechny obchodní manažery, výkonné vedoucí pracovníky a podnikatele. Ukazuje jim, jak vzít na vědomí potenciál jejich prodejního týmu a udržet si špičkové pracovníky...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Průmyslovou společnost postupně střídá společnost informační. Tento vývoj si vyžádá nová pravidla v realizaci prodeje, která bude určovat jedině zákazník. Zákazník se stane prubířským kamenem, na němž se budou ověřovat nové prodejní koncepce...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle