Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Všude samí lháři - Shari Lapena, Kalibr, 2024

Pro začátečníky knihy o marketingové komunikaci

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    297 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 912 Kč
    Skladem 1 ks
  • 1 689 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem
Další formáty

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková, Grada, 2012
Marketing v cestovním ruchu

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního...

  • Přečtenávýborný stav
    166 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    314 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Marketingový výzkum - Radek Tahal, Grada, 2017
Marketingový výzkum

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...

  • Knihapevná vazba
    179 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol - Soňa Gullová, Grada, 2013
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol

V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např...

  • 292 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    154 Kč
    Skladem
Další formáty

Marketing - Marcela Zamazalová a kol., C. H. Beck, 2010
Marketing

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    599 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing kulturního dědictví a umění

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...

  • 262 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná vazba
    404 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    362 Kč
    Ihned ke stažení

Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck, Grada, 2014
Velká kniha o prodeji

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní...

  • Přečtenávýborný stav
    495 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    421 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty
Zákaznická strategie při správě společností - Jarmo R. Lehtinen, Professional Publishing, 2012
Zákaznická strategie při správě společností

Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré...

  • 141 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických...

  • 212 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Přečtenávýborný stav
    271 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký, Grada, 2010
Prezentace v marketingových komunikacích

Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes veškerý dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k velkým ironiím dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější...

  • Přečtenávýborný stav
    135 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 220 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Umění obchodní konverzace - Debra Fineová, BETA - Dobrovský, 2009
Umění obchodní konverzace

Vedle průvodce poskytujícího návod, jak vést lehkou společenskou konverzaci, kterého čtenářům současně nabízíme, přichází specialistka na mezilidské vztahy Debra Fine také s obtížnějším tématem - uměním obchodní komunikace...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Segmentujeme spotřební trhy - Jan Koudelka, Professional Publishing, 2005
Segmentujeme spotřební trhy

Kniha doc. Ing. Jana Koudelky, CSc., kterou vydává nakladatelství Professional Publishing, se podrobně zabývá jednak procesem poznávání segmentů na spotřebních trzích...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak sestavit marketingový plán - John Westwood, Grada
Jak sestavit marketingový plán

Kniha je určena čtenářům, kteří potřebují sestavit marketingový plán a nemají potřebné znalosti a dovednosti.

Další formáty


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)