Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Zlevněné z kategorie: knihy o byznysu a managementu od nakladatelství Computer Press

Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Staňte se marketingovým géniem - Peter Fisk, Computer Press, 2006
Staňte se marketingovým géniem

Cokoli dokážete, nebo si myslíte, že dokážete, začněte s tím. Protože odvaha začít v sobě nese sílu, genialitu a kouzlo...


Jak myslí Larry Page a Sergej Brin - Richard L. Brandt, Computer Press, 2010
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin

Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google. Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“)...


Public relations - Clarke L. Caywood, Computer Press, 2003
Public relations

Public relations - řízená komunikace podniku s veřejností


Jak úspěšně řídit firmu - Brian Tracy, Computer Press, 2004
Jak úspěšně řídit firmu

Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických přednášejících v oblasti obchodní činnosti a podnikání a přední světový konzultant a instruktor pro osobní a profesní rozvoj, profesní úspěch a organizační výsledky.


Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Marketing očima světových marketing manažerů

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...


Žijte a myslete kreativně - Vít Baloušek, Computer Press, 2011
Žijte a myslete kreativně

Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby...


33 základních dovedností pro obchodní jednání - Jiří Brabec, Computer Press, 2003
33 základních dovedností pro obchodní jednání

Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně bojující v „poli“ se zákazníkem. Poskytne vám 33 praktických rad, jak si máte obchodní jednání domluvit, jak se na ně připravit i jak je s úspěchem realizovat.


Interní komunikace ve firmě - Jana Holá, Computer Press, 2006
Interní komunikace ve firmě

Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve firmě. Jde o vymezení pojmu komunikace ve firmě se zaměřením na interní komunikaci...

33 základních postupů Jak překonat stres při obchodování - Lia Hubáčková, Computer Press, 2003
33 základních postupů Jak překonat stres při obchodování

Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně žijící v permanentním napětí a stresu. Nabízí 33 základních postupů, které vám pomohou stres překonat, a tak se udržovat v dobré tělesné i duševní kondici.


Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...

Marketing na Facebooku - Mari Smith, Chris Treadaway, Computer Press, 2011
Marketing na Facebooku

Chcete se vyvarovat chyb, kterých se dopouští řada českých firem ve své prezentaci a marketingu prostřednictvím Facebooku? Ať už jste manažer, obchodník nebo pouhý zaměstnanec, kterému byla svěřena firemní komunikace na sociálních sítích...


Slovník marketingu - Mark N. Clemente, Computer Press, 2004
Slovník marketingu

Slovník je určen nejen marketing manažerům, pracovníkům v marketingových a reklamních agenturách, ale i manažerům na různých úrovních, obchodníkům a studentům, kterým poskytne vyčerpávající a...


Světová ekonomika - Marian Lebiedzik, Ingrid Majerová, Pavel Nezval, Computer Press, 2007
Světová ekonomika

Učebnice je koncipována jako studijní text, jenž završuje základní kurz ekonomie, který obsahuje kurz mikroekonomie, makroekonomie a světové ekonomiky...


Tajemství inovací Steva Jobse - Carmine Gallo, Computer Press, 2011
Tajemství inovací Steva Jobse

Publikace není není životopisem Steva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadům bez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžete použít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu...


Autorské právo - Marie Šebelová, Computer Press, 2006
Autorské právo

Publikace i CD-ROM jsou určeny autorům, umělcům, ale také všem osobám, které s umělci spolupracují, například jim zadávají práci a následně od nich přebírají hotová díla.


Reklama, propagace a marketingová komunikace - Kenneth E. Clow, Donald Baack, Computer Press, 2008
Reklama, propagace a marketingová komunikace

Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových ...


Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...


Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2020
 
Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2014
Internetový marketing

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    192 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    444 Kč
    Skladem 1 ks
  • 199 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Účetnictví 2009 - Velká kniha příkladů - Jiří Strouhal, Renata Židlická, Bohuslava Knapová, Computer Press, 2009
Účetnictví 2009 - Velká kniha příkladů

Titul Účetnictví – velká kniha příkladů již není jistě nutné našim čtenářům příliš představovat. Kromě samotného účtování se i tentokrát z publikace dozvíte novinky v českém účetnictví 2009, hlavní rozdíly mezi českou účetní legislativou a IFRS...


Moderní marketing - Paul Smith, Computer Press
Moderní marketing

Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč?



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Mysl je místo samo o sobě, které samo sobě může udělat nebe z pekla a peklo z nebe.“

Ztracený ráj - John Milton, 2015
Ztracený ráj
John Milton