Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Žltá kniha budovania značky 
SK
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná vazba
    757 Kč
    Skladem > 5 ks

Designing Brand Identity - Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons, 2024
Designing Brand Identity 
EN

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...

  • Knihapevná vazba
    1 108 Kč
    Více než 30 dní

How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
How Brands Grow 2 
EN

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...

  • Knihapevná vazba
    936 Kč
    Skladem > 5 ks

Moderní obchodní angličtina v komunikaci - Miroslav Kaftan, Zdenka Strnadová, Leda, 2004
Moderní obchodní angličtina v komunikaci

Druhá z řady terminologicky laděných učebnic věnovaných současné obchodní angličtině se týká ústní a písemné komunikace. Jejím cílem je seznámit uživatele se současnou angloamerickou terminologií této oblasti a naučit ji používat v praxi...


How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    811 Kč
    Skladem > 5 ks

The Hard Thing about Hard Things - Ben Horowitz, HarperCollins, 2014
The Hard Thing about Hard Things 
EN

Ben Horowitz, cofounder of Andreessen Horowitz and one of Silicon Valley's most respected and experienced entrepreneurs, offers essential advice on building and running a startup—practical wisdom for managing the toughest problems business school doesn't

  • Knihapevná vazba
    595 Kč
    Skladem 2 ks

Practical guide to financial and insurance mathematics - Tomáš Cipra, Ekopress, 2020
Practical guide to financial and insurance mathematics 
EN

The publication presents basic calculation principles in finance and insurance. Particular chapters gradually survey topics which are important in the actual financial and insurance practice...

  • Knihabrožovaná vazba
    326 Kč
    Více než 30 dní

The process of creating social network - Aleš Zářický, Lukáš Fasora, Ostravská univerzita, 2019
The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý

  • Knihabrožovaná vazba
    308 Kč
    Do 14 – 19 dnů

The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
The Brand Gap 
EN

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ...

  • Knihabrožovaná vazba
    657 Kč
    Skladem 1 ks
Brick by Brick - David Robertson, Bill Breen, Random House, 2014
Brick by Brick 
EN

What is less well known, though, is how close this iconic company came to total collapse in 2003. Brick by Brick is the compelling story of a Danish family-owned company that enjoyed decades of success before its inability to keep ...

  • Knihabrožovaná vazba
    290 Kč
    Skladem 2 ks

Reklama - Pavel Horňák, Nakladatelství VeRBum, 2018
Reklama 
SK

Druhé, prepracované a rozšírené vydanie jednej z najobľúbenejších učebníc reklamy u nás. Ponúka pohľad na vývoj reklamy doma aj vo svete. Názorne popisuje...

  • Knihapevná vazba
    313 Kč
    Skladem 1 ks

Alchemy - Rory Sutherland, WH Allen, 2021
 
Alchemy - Rory Sutherland, William Morrow, 2019
Alchemy 
EN

Why is Red Bull so popular - even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    348 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    187 Kč
    Skladem

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
 
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
Ogilvy on Advertising 
EN

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything...

  • Knihabrožovaná vazba
    284 Kč
    Více než 30 dní

Nonviolent Communication - Marshall B. Rosenberg, PuddleDancer, 2015
Nonviolent Communication 
EN

The latest edition of the communication guide that has sold more than 1,000,000 copies An enlightening look at how peaceful communication can create compassionate connections with family, friends, and other acquaintances, this international ...

  • Knihabrožovaná vazba
    442 Kč
    Více než 30 dní

The Culture Code - Daniel Coyle, Bantam Press, 2018
 
The Culture Code - Daniel Coyle, Random House, 2019
The Culture Code 
EN
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

From the New York Times bestselling author of The Talent Code comes a book that unlocks the secrets of highly successful groups and provides tomorrow's leaders with the tools to build a cohesive, motivated culture...

  • Knihabrožovaná vazba
    388 Kč
    Více než 30 dní

Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie - Zuzana Čmelíková, Computer Press, 2010
Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie 
SK

Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v súčasnosti, vzhľadom na to, že sa očakáva podpora morálky v organizáciách, ako i rešpektovanie etického prístupu. Zámer autorky je spr


Obchodní ruština - Ljuba Mrověcová, Edika, 2014
Obchodní ruština

Učebnice jsou určeny všem zájemcům o získání znalosti obchodního jazyka – studentům ekonomického zaměření, manažerům, obchodním referentům, u nichž se předpokládá střední úroveň znalosti jazyka...


Eat That Frog! - Brian Tracy, Hodder and Stoughton, 2013
Eat That Frog! 
EN

Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything...

  • Knihabrožovaná vazba
    302 Kč
    Skladem 2 ks
  • AudioknihaMP3 na CD
    Vyprodané

The Brand Flip - Marty Neumeier, New Riders Press, 2015
The Brand Flip 
EN

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    865 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Vůbec mluvili jen málo, ale trávili čas spolu, každý ponořený do svého vlastního víru, a drželi jeden druhého, pevně a bezpečně, a moc slov k tomu nepotřebovali. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano