Přečtené v cizím jazyku knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
29 produktů
Druhá z řady terminologicky laděných učebnic věnovaných současné obchodní angličtině se týká ústní a písemné komunikace. Jejím cílem je seznámit uživatele se současnou angloamerickou terminologií této oblasti a naučit ji používat v praxi...
-
Přečtenávýborný stav264 KčSkladem
Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v súčasnosti, vzhľadom na to, že sa očakáva podpora morálky v organizáciách, ako i rešpektovanie etického prístupu. Zámer autorky je spr
-
Přečtenávýborný stav247 KčSkladem
Učebnice jsou určeny všem zájemcům o získání znalosti obchodního jazyka – studentům ekonomického zaměření, manažerům, obchodním referentům, u nichž se předpokládá střední úroveň znalosti jazyka...
-
Přečtenávýborný stav225 KčSkladem
Praktický sprievodca tatranskými dolinami, plesami a štítmi v ruskom jazyku.
-
Přečtenávýborný stav144 KčSkladem
Business Vocabulary in Use is aimed at intermediate level learners of business English. It is mainly intended for self-study but could also be used for classroom work...
-
Přečtenávýborný stav209 KčSkladem
So says Laszlo Bock, visionary head of People Operations at the company that transformed how the world interacts with knowledge: this insight is the heart of his brilliant first book. A compelling manifesto with the potential to ...
-
Přečtenámírně opotřebovaná349 KčSkladem
This second installment in TASCHEN’s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today...
-
Přečtenávýborný stav516 KčSkladem
They're back! And this time it's sensational. The authors of the bestselling global phenomenon Freakonomics have been busy, researching the hidden side of even more controversial topics...
-
Přečtenávýborný stav163 KčSkladem
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie...
-
Přečtenávýborný stav766 KčSkladem
The key to business success is not a single innovation or one plan. It is the act of turning the flywheel, slowly gaining momentum and eventually reaching a breakthrough. Building upon the flywheel concept introduced in his groundbreaking classic...
-
Přečtenávýborný stav148 KčSkladem
Gallup Press: From the author of the long-running number 1 bestseller "StrengthsFinder 2.0" comes a landmark study of great...
-
Přečtenámírně opotřebovaná754 KčSkladem
We think we are rational creatures. Economics and business rely on the assumption that we make logical decisions based on evidence. But we aren’t, and we don’t. In many crucial areas of our lives, reason plays a vanishingly small part...
-
Přečtenámírně opotřebovaná187 KčSkladem
The Google Story is the entertaining and definitive account of the most compelling innovation since the creation of the internet. Used in over 100 countries by more than 65 million users a day, Google is the most well known global brand to emerge...
-
Přečtenámírně opotřebovaná188 KčSkladem
The international bestseller now in a new edition When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson ...
-
Přečtenávýborný stav326 KčSkladem
Why is Jagermeister the most popular brand nobody likes? Why do women pay more to be fascinating than they spend on food and clothes? What raises the price of gummy worms by 1000%? And then there's the most important question of all...
-
Přečtenávýborný stav354 KčSkladem
In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ...
-
Přečtenávýborný stav214 KčSkladem
It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this complex subject...
-
Přečtenámírně opotřebovaná496 KčSkladem
Why do our headaches persist after we take a one-cent aspirin but disappear when we take a fifty-cent aspirin? Why do we splurge on a lavish meal but cut coupons to save twenty-five cents on a can of soup? ...
-
Přečtenámírně opotřebovaná104 KčSkladem
Ten years after the worldwide bestseller Good to Great, Jim Collins returns with another groundbreaking work, this time to ask: Why do some companies thrive in uncertainty, even chaos, and others do not? Based on nine years of research, ...
-
Přečtenámírně opotřebovaná270 KčSkladem
Marketing Fashion, Second Edition is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. The book explains key theoretical concepts and illustrates how ...
-
Přečtenámírně opotřebovaná424 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle