Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Ve slevě knihy o marketingu od nakladatelství Pearson

Použité filtry
Zrušit filtry
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
The Brand Gap 
EN

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ...

  • Knihabrožovaná vazba
    657 Kč
    Skladem 1 ks

Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006
Zag 
EN

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author’s first book, THE BRAND GAP, but drills deeper into the question of how brands ...

  • Knihabrožovaná vazba
    707 Kč
    Skladem 2 ks

Market Leader New - Elementary - Course Book, Pearson, 2012
Market Leader New - Elementary - Course Book 
EN

Authentic video material from FT.com with accompanying worksheets; All the listening texts available to view, providing truly authentic listening practice; ...

  • Knihabrožovaná vazba
    976 Kč
    Do 16 – 21 dnů

Ecommerce Analytics - Judah Phillips, Pearson, 2016
Ecommerce Analytics 
EN

Ecommerce Analytics is the only complete single-source guide to analytics for your ecommerce business. It brings together all the knowledge and skills you need to solve your unique problems, and transform your data into better decisions ...

  • Knihapevná vazba
    1 336 Kč
    Více než 30 dní
Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik, Pearson, 2019
Marketing: An Introduction 
EN

For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 975 Kč
    Více než 30 dní

Marketing Management - Svend Hollensen, Pearson, 2019
Marketing Management 
EN

This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line...

  • Knihabrožovaná vazba
    2 586 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Zhluboka jsem se nadechla a naslouchala známému, chlubivému hlasu svého srdce. Já jsem, já jsem, já jsem.“

Pod skleněným zvonem - Sylvia Plath, 2018
Pod skleněným zvonem
Sylvia Plath