Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

S brožovanou vazbou knihy o mezinárodním marketingu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing - Jitka Vysekalová, Fortuna, 2010
Marketing

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk

  • Knihabrožovaná vazba
    219 Kč
    Skladem 2 ks

Mezinárodní cestovní ruch - Iveta Hamarneh, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2014
Mezinárodní cestovní ruch

Cestovní ruch patří podle mnoha teoretiků i praktiků k důležitým odvětvím národního hospodářství. O tom, že mnoho nejrůznějších míst ve světě se snaží stát se destinací cestovního ruchu, aby řešilo svou nepříznivou ekonomickou situaci, dnes již není...

  • Knihabrožovaná vazba
    230 Kč
    Skladem 1 ks

Moderní obchodní angličtina v komunikaci - Miroslav Kaftan, Zdenka Strnadová, Leda, 2004
Moderní obchodní angličtina v komunikaci

Druhá z řady terminologicky laděných učebnic věnovaných současné obchodní angličtině se týká ústní a písemné komunikace. Jejím cílem je seznámit uživatele se současnou angloamerickou terminologií této oblasti a naučit ji používat v praxi...


Nová ekologie médií - Karol Jakubowicz, Nakladatelství VeRBum, 2013
Nová ekologie médií

V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského...

  • Přečtenávýborný stav
    147 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    331 Kč
    Do 16 – 21 dnů
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal, Wolters Kluwer ČR, 2011
Mezinárodní marketing a informační technologie

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    135 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    302 Kč
    Do 4 – 7 dnů

10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Funky Business - Kjell A. Nordstrom, Jonas Ridderstrale, Grada, 2004
Funky Business

Zapomeňte na to, co bylo dříve, protože budoucnost firtem a mažerů je v této knize. Jsme odsouzeni ke svobodě. Nesmíme přenechat pochopení toho, co žene zítřejší společnost, politikům a úředníkům. Funky budoucnost je zde a nyní již vše záleží na vás...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    226 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Konec marketingu - Gil Carlos, Grada, 2021
Konec marketingu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 2 ks

Mezinárodní marketing - Bohumír Štědroň, C. H. Beck, 2018
Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména...

  • Knihabrožovaná vazba
    408 Kč
    Skladem 1 ks

Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander, Computer Press, 2007
Mezinárodní marketingový management

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli...

Marketingové řízení památkových objektů - Petr Dostál, Jitka Černá, Ekopress, 2014
Marketingové řízení památkových objektů

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Do 16 – 21 dnů

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek, Grada, 2021
Mezinárodní marketing

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe....

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Skladem 4 ks

Anglická obchodní konverzace, J&M Písek, 1999
Anglická obchodní konverzace

Jazyková učebnice určená pracovníkům firem se zahraničním obchodem i studentům SŠ obchodního a manažerského zaměření...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    47 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Prodáno! - Steve Martin, Gary Colleran, Grada, 2005
Prodáno!

Prodej není jederná fyzika, a tak ani kniha Prodáno! není zbytečně složitá. Jasně a přímočaře ukazuje, o čem prodej skutečně je a jak skvěle prodávat...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    79 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Anglický obchodní dopis se vzorovými dopisy - Jan Měšťan, J&M Písek, 2007
Anglický obchodní dopis se vzorovými dopisy

Jazyková učebnice určená pracovníkům firem se zahraničním obchodem i studentům SŠ obchodního a manažerského zaměření.


Marketing pro evropský trh - Jaroslav Světlík, Grada, 2003
Marketing pro evropský trh

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    138 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Obchodní ruština - Ljuba Mrověcová, Edika, 2014
Obchodní ruština

Učebnice jsou určeny všem zájemcům o získání znalosti obchodního jazyka – studentům ekonomického zaměření, manažerům, obchodním referentům, u nichž se předpokládá střední úroveň znalosti jazyka...


Angličtina pro obchodní praxi - Gabriela Nosková, Computer Press, 2008
Angličtina pro obchodní praxi

Publikace je určena všem zájemcům s mírně pokročilou úrovní angličtiny, kteří ve své profesi přichází do kontaktu s obchodní administrativou a potřebují se orientovat v její terminologii: manažerům, administrativním pracovníkům...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Hospodářské styky se zahraničím - Ivan Šroněk, Grada
Hospodářské styky se zahraničím

Kulturní rozdíly a jejich význam.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing - František Janatka, Newton College, 2007
Mezinárodní obchod a mezinárodní marketing

Publikace, která je koncipována jako studijní pomůcka pro posluchače předmětů "Mezinárodní marketing" a "Mezinárodní obchod", se věnuje v rámci problematiky marketingu mezinárodního obchodu mimo jiné novým aspektům...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Prázdná ranní knihovna má v sobě něco, co mě vždycky hluboce zasáhne. Tiše a klidně tu odpočívají všechna slova, všechny myšlenky.“

Kafka na pobřeží - Haruki Murakami, 2017
Kafka na pobřeží
Haruki Murakami