Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Na skladě knihy o mezinárodním marketingu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015
Mezinárodní marketing

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...


Marketing - Jitka Vysekalová, Fortuna, 2010
Marketing

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk

  • Knihabrožovaná vazba
    219 Kč
    Skladem 2 ks

Mezinárodní cestovní ruch - Iveta Hamarneh, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2014
Mezinárodní cestovní ruch

Cestovní ruch patří podle mnoha teoretiků i praktiků k důležitým odvětvím národního hospodářství. O tom, že mnoho nejrůznějších míst ve světě se snaží stát se destinací cestovního ruchu, aby řešilo svou nepříznivou ekonomickou situaci, dnes již není...

  • Knihabrožovaná vazba
    216 Kč
    Skladem 1 ks

Moderní obchodní angličtina v komunikaci - Miroslav Kaftan, Zdenka Strnadová, Leda, 2004
Moderní obchodní angličtina v komunikaci

Druhá z řady terminologicky laděných učebnic věnovaných současné obchodní angličtině se týká ústní a písemné komunikace. Jejím cílem je seznámit uživatele se současnou angloamerickou terminologií této oblasti a naučit ji používat v praxi...

Nová ekologie médií - Karol Jakubowicz, Nakladatelství VeRBum, 2013
Nová ekologie médií

V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského...


10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal, Wolters Kluwer ČR, 2011
Mezinárodní marketing a informační technologie

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM...


Konec marketingu - Gil Carlos, Grada, 2021
Konec marketingu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 2 ks

Funky Business - Kjell A. Nordstrom, Jonas Ridderstrale, Grada, 2004
Funky Business

Zapomeňte na to, co bylo dříve, protože budoucnost firtem a mažerů je v této knize. Jsme odsouzeni ke svobodě. Nesmíme přenechat pochopení toho, co žene zítřejší společnost, politikům a úředníkům. Funky budoucnost je zde a nyní již vše záleží na vás...


Mezinárodní marketing - Bohumír Štědroň, C. H. Beck, 2018
Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména...

  • Knihabrožovaná vazba
    408 Kč
    Skladem 1 ks
Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander, Computer Press, 2007
Mezinárodní marketingový management

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli...


Mezinárodní obchod a marketing - Hana Machková, Ing. Miroslava Zamykalová, Alexej Sato, Grada, 2002
Mezinárodní obchod a marketing

Publikace je určena podnikům, které se chtějí lépe prosadit na zahraničních trzích, marketingovým a obchodním manažerům a specialistům, studentům vysokých škol, vědeckým a odborným pracovníkům.


Mezinárodní turismus - Monika Palatková, Grada, 2013
Mezinárodní turismus

Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících...


Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek, Grada, 2021
Mezinárodní marketing

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe....

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Skladem 4 ks

Prodáno! - Steve Martin, Gary Colleran, Grada, 2005
Prodáno!

Prodej není jederná fyzika, a tak ani kniha Prodáno! není zbytečně složitá. Jasně a přímočaře ukazuje, o čem prodej skutečně je a jak skvěle prodávat...


Anglická obchodní konverzace, J&M Písek, 1999
Anglická obchodní konverzace

Jazyková učebnice určená pracovníkům firem se zahraničním obchodem i studentům SŠ obchodního a manažerského zaměření...


Anglický obchodní dopis se vzorovými dopisy - Jan Měšťan, J&M Písek, 2007
Anglický obchodní dopis se vzorovými dopisy

Jazyková učebnice určená pracovníkům firem se zahraničním obchodem i studentům SŠ obchodního a manažerského zaměření.


Obchodní ruština - Ljuba Mrověcová, Edika, 2014
Obchodní ruština

Učebnice jsou určeny všem zájemcům o získání znalosti obchodního jazyka – studentům ekonomického zaměření, manažerům, obchodním referentům, u nichž se předpokládá střední úroveň znalosti jazyka...


Obchod s Čínou - Jan Hebnar, Mladá fronta, 2016
Obchod s Čínou

Máte zajímavý produkt? Už jste se etablovali na českém, slovenském a snad také evropském trhu? Možná pro Vás může být Čína zajímavou exportní příležitostí, a to především kapitoly, které se exportu do Číny a marketingu v Číně detailně věnují...


Marketing pro evropský trh - Jaroslav Světlík, Grada, 2003
Marketing pro evropský trh

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Bohatství jako by padalo do klína lidem, kteří jsou chudí duchem, chudí zájmy a radostí.“

Na východ od ráje - John Steinbeck, 2020
Na východ od ráje
John Steinbeck