Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

S modrou obálkou v anglickém jazyku knihy o marketingu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
How Brands Grow 2 
EN

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...

  • Knihapevná vazba
    936 Kč
    Více než 30 dní

The process of creating social network - Aleš Zářický, Lukáš Fasora, Ostravská univerzita, 2019
The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý

  • Knihabrožovaná vazba
    308 Kč
    Do 7 – 12 dnů

The Power of Moments - Chip Heath, Dan Heath, Transworld, 2019
The Power of Moments 
EN

What if a teacher could design a lesson that he knew his students would remember twenty years later? What if a doctor or nurse knew how to orchestrate moments that would bring more comfort to patients? What if you had a better sense of how to create...

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Skladem 2 ks

Marketing - Byron Sharp, Oxford University Press, 2017
Marketing 
EN

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    2 796 Kč
    Více než 30 dní
Business Objectives - Workbook - Vicki Hollett, Oxford University Press, 2007
Business Objectives - Workbook 
EN

A new edition of the best-selling business English course by Vicki Hollett.

  • Knihabrožovaná vazba
    83 Kč
    Do 14 – 19 dnů

Business Vocabulary in Use: Intermediate - Bill Mascull, Cambridge University Press, 2017
Business Vocabulary in Use: Intermediate 
EN

The words you need to communicate with confidence in business today...

  • Knihabrožovaná vazba
    865 Kč
    Do 14 – 19 dnů

.eu domain name=.eu doména - Přemysl Raban, Marie Moravcová a kol., C. H. Beck, 2006
.eu domain name=.eu doména

Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Business Objectives - Workbook - Vicki Hollett, Michael Duckworth, Oxford University Press, 1996
Business Objectives - Workbook 
EN

  • Knihabrožovaná vazba
    316 Kč
    Do 3 – 6 dnů

Startupland - Mikkel Svane, John Wiley & Sons, 2015
Startupland 
EN

The real story of what it takes to risk it all and go for broke. Conventional wisdom says most startups need to be in Silicon Valley, started by young engineers around a sexy new idea, and backed by VC funding....

  • Knihapevná vazba
    597 Kč
    Více než 30 dní

How to Fix the Future - Andrew Keen, Atlantic Books, 2018
How to Fix the Future 
EN

Andrew Keen, 'the Christopher Hitchens of the internet', describes his urgent worldwide search for ways in which humanity can protect itself from the dark side of the digital future....

  • Knihabrožovaná vazba
    419 Kč
    Více než 30 dní
Brand it Like Serhant - Ryan Serhant, Nicholas Brealey Publishing, 2024
Brand it Like Serhant 
EN

Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch...

  • Knihabrožovaná vazba
    461 Kč
    Skladem 1 ks

Copywriting: Successful writing for design, advertising and marketing - Gyles Lingwood, Mark Shaw, Quercus, 2022
Copywriting: Successful writing for design, advertising and marketing 
EN

This revised edition teaches the art of writing great copy for digital media, branding, advertising, direct marketing,retailing,catalogues, company magazines and internal communications, and aspects of writing for social media are integrated throughout...

  • Knihabrožovaná vazba
    683 Kč
    Skladem 1 ks

Blue Ocean Shift - Renee Mauborgne, W. Chan Kim, Pan Books, 2022
 
Blue Ocean Shift - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Hachette Livre International, 2017
Blue Ocean Shift 
EN

Blue Ocean Shift is the essential follow-up to the classic Blue Ocean Strategy, the 3.6 million copy global bestseller by world-renowned professors W. Chan Kim and Renee Mauborgne.Drawing on more

  • Knihabrožovaná vazba
    349 Kč
    Skladem 1 ks

SPIN Selling - Neil Rackham, Gower, 2007
SPIN Selling 
EN

True or false? In selling high-value products or services: "closing" increases your chance of success; it is essential to describe the benefits of your product or service to the customer; objection handling is an important skill;...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 064 Kč
    Skladem 1 ks

Driving Consumer Engagement in Social Media - Anna Bianchi, Routledge, 2020
Driving Consumer Engagement in Social Media 
EN

Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchangeably used by scholars and marketers and provides principles of effective...

  • Knihapevná vazba
    3 645 Kč
    Více než 30 dní

Future of Tourism Marketing - Seongseop (Sam) Kim, Dan Wang, Routledge, 2021
Future of Tourism Marketing 
EN

Marketing in the tourism and hospitality industry has transformed with the development of digital marketing tools and the evolution of social culture. Recently, the advent of new technologies such as smartphones, artificial intelligence...

  • Knihapevná vazba
    3 645 Kč
    Více než 30 dní

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2022
The New Rules of Marketing and PR 
EN

The new eighth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, jam-packed with new and updated techniques...

  • Knihabrožovaná vazba
    643 Kč
    Skladem 2 ks

Building the Bridge As You Walk On It - Robert E. Quinn, John Wiley & Sons, 2004
Building the Bridge As You Walk On It 
EN

Building the Bridge As You Walk On It tells the personal stories of people who have embraced deep change and inspired author Robert Quinn to take his concept one step further and develop a new model of leadership ...

  • Knihabrožovaná vazba
    616 Kč
    Více než 30 dní

To Pixar and Beyond - Lawrence Levy, Houghton Mifflin, 2016
To Pixar and Beyond 
EN

The never-before-told story of Pixar's improbable success. " Hi, Lawrence? the caller asked. This is Steve Jobs. I saw your picture in a magazine a few years ago and thought we d work together someday. "After Steve Jobs was unceremoniously dismi

  • Knihapevná vazba
    660 Kč
    Více než 30 dní

Marketing Management - Svend Hollensen, Pearson, 2019
Marketing Management 
EN

This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line...

  • Knihabrožovaná vazba
    2 586 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nejlepší způsob, jak se zbavit nočních můr, je převyprávět je do záchodové mísy a pak spláchnout.“